Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، موج انتقادات تند از کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر بعد از ناکامی در تورنمنت کشورهای عربی آغاز شده است. فراعنه در این تورنمنت عربی کارش را با قرار گرفتن در رده چهارم به پایان رساند.

در همین رابطه رضا عبدالعال ستاره سابق تیم ملی مصر در مصاحبه با برنامه «تحت الشمس» به شدت از مربی پرتغالی انتقاد کرد و گفت: کارلوس کی روش مربی ضعیفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضعیف ترین مربی خارجی است که تا به حال به مصر آمده است. حسام البدری از او از لحاظ فنی بسیار بهتر است.

وی افزود: کی روش از لحاظ فنی ضعف دارد و نمی تواند به درستی از بازیکنان مصری استفاده کند. او در زمان بازیگری اش دروازه بان بوده و اصلا نمی داند چطور از مهاجمان استفاده کند.

موج انتقادها از کی روش از ورزشی ها خارج شد و به دنیای سیاست رسید. زاهی حواس وزیر سابق میراث فرهنگی مصر به شدت از مرد پرتغالی انتقاد کرد و در مصاحبه تلویزیونی در برنامه «حضرة المواطن»، گفت: کارلوس کی روش مربی عقب مانده است. در شرایط کنونی تیم ملی نیاز به مربی داخلی دارد. کی روش مردی احمق است و نمی تواند از توانایی بازیکنان بهترین استفاده را کند.

وی افزود: از الفاظی که استفاده می کنم عذرخواهی می کنم اما کی روش با همه سرجنگ دارد. او اینجا برای ارائه فوتبال آمده ولی حاشیه های زیادی ایجاد می کند. حسام حسن بهترین گزینه برای جانشینی مربی پرتغالی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارلوس کی روش مصر انتقادات تند از کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم

۱۰ اردیبهشت روزی افتخارآمیز در تاریخ ایرانیان است، در ۲۲ تیرماه ۱۳۸۴، هیات دولت مصوبه‌ای را تایید کرد که به موجب آن دهم اردیبهشت هرسال، “روز ملی خلیج فارس” نام گرفت.

روزی که یادآور ازخودگذشتگی‌های ملت سرافراز ایران و فرار اشغال‌گران متجاوز پرتغالی بعد از ۱۱۷ سال تسلط جابرانه بر سواحل جنوبی کشور (۲۱ آوریل ۱۶۲۲ میلادی) در پی رشادت‌های سپاه ایران به رهبری امیرالامرای فارس (امام قلی‌خان) می‌باشد. شاه عباس صفوی  در این روز در سال ۱۶۲۱ میلادی توانست هرمز را از چنگ پرتغالی‌ها درآورد، تا همیشه به خاطر این اقدامش از او به نیکی یاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • آموزش سواد مالی به کودکان
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان