Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود اله یاری فومنی را به عنوان سرپرست روابط عمومی این معاونت منصوب شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت ارشاد، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود اله یاری فومنی را به عنوان سرپرست روابط عمومی این معاونت منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سالاری در این حکم نوشته است: نظر به شایستگی و سوابق جناب-عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست روابط عمومی معاونت امور هنری» منصوب می‌شوید، انتظار می‌رود که روابط عمومی معاونت امور هنری در برقرای ارتباط صمیمانه، منطقی، صادقانه و دوسویه بین افکار عمومی و رسانه‌ها با معاونت امور هنری بکوشد.

مسعود اله‌یاری فومنی فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روابط عمومی بوده و تاکنون مدیریت روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری وانتشارات‌مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، انجمن موسیقی ایران را بر عهده داشته است.

از دیگر سوابق اجرایی اله یاری می‌توان مدیریت روابط عمومی جشنواره مد و لباس فجر، جشنواره ملی موسیقی جوان، جشنواره موسیقی نواحی ایران، جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی و همچنین مسئولیت ستاد خبری جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره موسیقی فجر روابط عمومی معاونت امور هنری سرپرست روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود