Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@09:27:50 GMT

4 کشته در حادثه سقوط پل هوایی در بزرگراه چین

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۰۶۱۱

4 کشته در حادثه سقوط پل هوایی در بزرگراه چین

سقوط ناگهانی پل هوایی در بزرگراه چین 4 کشته بر جا گذاشت.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از یاهو،‌ این حادثه در شهر "اژو " استان هوبی رخ داده و چند تن را زخمی و راهی بیمارستان کرد.


 حادثه حدود ساعت 15:30 به وقت محلی رخ داده است. به گفته مقامات حمل و نقل و پلیس، روز شنبه در شهر ازوو، 500 متر (1640 فوت) پل ساخته شده بر روی یک بزرگراه  روی جاده زیرین فرورریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری رسمی شینهوا به نقل از مقامات محلی، سه کامیون در حال حرکت روی پل ازآن سقوط کرده  و یک خودرو زیر آوار له شده است با وقوع این حادثه مسیر بزرگراه  تا اطلاع ثانوی بسته شده است.

هنگام وقوع حادثه، کارگران روی پل مشغول انجام کار بوده اند اما به درستی مشخص نیست که در زمان حادثه چند کارگر در محل حضور داشتند.


در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه کامیون به وزن 198 تن هنگام سقوط از سازه به دو تکه شده است. روزنامه پکن نیوز گفت که این کامیون چهار برابر وزن مجاز در پل هوایی که 11 سال پیش ساخته شده بود حرکت می کرد و احتمال می رود وزن زیاد کامیون باعث سقوط پل شود.


گزارش ها حاکی از آن است که مقامات وزارت حمل و نقل در محل حضور داشته  و در حال انجام تحقیقات در انی ارتباط هستند.

انتهای پیام/

--- --- ---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت