Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@17:46:17 GMT

تندیس سیب سلامت و صادرکننده نمونه برای میهن

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۰۷۰۲

گروه میهن که موفقیت های بین‌المللی در صادرات و انتخاب به عنوان صادرکننده نمونه کشور کسب کرده است، در حوزه مسوولیت های اجتماعی خود فعالیت های گسترده و منظمی در راستای حفظ سلامت جامعه و ساخت اماکن ورزشی برای تندرستی مردم داشته است.

در همین رابطه ورزشگاه ۷هزارنفری میهن با مشارکت گروه صنعتی میهن درحال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل پایداری گفت: صادرات علاوه بر رشد و توسعه اقتصادی کشور منجر به ارزآوری نیز می شود و جا دارد که بگوییم رونق تولید با صادرات بسط و توسعه می یابد.

 در بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات با شعار "صادرات پشتیبان رونق تولید"، شرکت میهن به عنوان صادرکننده نمونه ملی معرفی شد. صادرات گسترده محصولات شرکت میهن شامل انواع بستنی، لبنیات، آبمیوه و ... موجب شد تا شرکت میهن شایسته دریافت این عنوان شود.

مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن، در خصوص کسب این موفقیت اظهار داشت: محصولات میهن به دلیل حفظ و اهمیت کیفیت تولیدات، از ابتدای فعالیت این گروه تولیدی در جایگاه ویژه ای قرار داشته است و اکنون شاهد تحقق برنامه های صادراتی و حضور میهن و محصولات آن در بازارهای بین المللی هستیم.

وی درک صحیح از موضوع کیفیت که منجر به رشد و ماندگاری میهن شده است را مرهون توجه حاج ایوب پایداری بنیانگذار میهن و تلاشگران این گروه صنعتی دانست که در نتیجه امروز و در 50 سالگی گروه صنعتی میهن شاهد حضور برجسته تولیدات این گروه، هم در سطح ملی و هم در بازارهای جهانی هستیم.

پایداری با توجه به اینکه اقتصاددانان از صادرات به عنوان موتور توسعه و رشد اقتصادی کشورها یاد می کنند، خواستار توجه بیش از پیش همه نهادها و تصمیم سازان به برطرف کردن چالش های صادراتی و حمایت اصولی از تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای جایگاه ایران در اقتصاد جهانی شد.

مدیرعامل گروه صنعتی میهن، در ادامه اساس پیدایش و رشد این گروه را بر پایه کیفیت و تولید محصولات سلامت محور دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین استراتژی و ویژگی دست اندرکاران، کارمندان و کارگران عزیز این مجموعه، حفظ جایگاه تولیدات در بالاترین سطح کیفی و استانداردها است تا علاوه بر بازار داخلی نسبت به کسب بازارهای بین المللی پیشتاز باشد.

این گزارش می افزاید که لوح و تندیس صادرکننده نمونه ملی کشور توسط  معاون اول رییس جمهور، معاون اقتصادی و معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش روز ملی صادرات به شرکت میهن اهدا شد.

خاطرنشان می شود که گروه صنعتی میهن در پاییز امسال، برای چهارمین دوره پیاپی موفق به کسب تندیس واحد نمونه از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، و همچنین کسب تندیس سیب سلامت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون میهن مسوولیت اجتماعی ابوالفضل پایداری آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون صادرکننده نمونه گروه صنعتی میهن شرکت میهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو که به منظور نمایش توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات ایران خودرو از جمله ری‌را برقی و بنزینی و همچنین تارا اتوماتیک V4، به نمایش گذاشته خواهد شد. 
همچنین شرکت‌های ایساکو، ایپکو، آیکید، ریخته گری آلومینیوم و گوهرفام در کنار معاونت های صادرات و تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو آخرین دستاوردها و محصولات خود را در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی عرضه می کنند.
لازم به ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو میزبان بیش از دو هزار شرکت از ۸۰ کشور است و ۴۰ کشور با هیات عالی‌رتبه دولتی در این رویداد حضور خواهند داشت.
ششمین نمایشگاه ایران اکسپو از روز هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت پنج روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان