Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش «یک دقیقه مهربان تر» برای کمک به نیازمندان در شب یلدا به همت دانش آموزان انجمن‌های اسلامی سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، شب یلدا به‌عنوان سنت دیرینه ایرانیان جایگاه خاصی در بین خانواده ها دارد که شرایط دشوار معیشتی، این سنت را کم و بیش تحت تاثیر خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش آموزان انجمن های اسلامی در سراسر کشور قصد دارند شادی این شب را با همنوعان خود تقسیم کرده و در قالب پویش "یک دقیقه مهربان تر" بسته هایی متناسب با شب یلدا تهیه و به نیازمندان هدیه کنند.

این پویش در قالب مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) در سراسر کشور برگزار می شود، در ان پویش بسته های یلدایی شامل تنقلات و میوه تهیه شده و قرار است با کمک دانش آموزان، خیرین و دغدغه مندان بسته های یلدایی برای دانش آموزان و خانواده های آنها در مناطق کم برخوردار که توسط خیریه شناسایی شده اند، توزیع شود

علاقمندان برای مشارکت در این پویش می توانند به دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خود یا با مراجعه به مرکز خیریه امام حسن مجتبی در کانال بله به آدرس @ehsan_inst در این امر خدا پسندانه سهیم شوند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شب یلدا کرونا در ایران دانش آموزان انجمن های اسلامی سراسر کشور انجمن های اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس

تیم والیبال دانش‌آموزش صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

دیگر خبرها

  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم