Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ساری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با شیوع کرونا و اوضاع نامطلوب اقتصادی در کشور، بسیاری از خانواده‌های محروم و مستضعف در تأمین اقلام مورد نیاز خود دچار مشکل شدند.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد ادامه داد: بسیج دانشجویی از ابتدا با فعالیت در حوزه کمک به محرومان، پس از شناسایی خانواده‌های کم بضاعت در چند مرحله اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون بسیجیان دانشگاه بجنورد سعی دارند در قالب طرح «یلدا به شرط مهربانی» اقلام مورد نیاز این رویداد باستانی را برای چند خانواده کم بضاعت تهیه کنند.

ساری گفت: از این رو خیران می‌توانند کالا و یا مبالغ نقدی خود را جهت کمک به نیازمندان در اختیار بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد قرار دهند تا دانشجویان تعداد خانواده بیشتری را در شب یلدا شاد کنند.

وی در انتها بیان داشت: مراحل پیشین مواسات با همکاری بی نظیر مردم به صورت گسترده برگزار شد.

کد خبر 5379986

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان شمالی دانشگاه بجنورد گروههای جهادی شب یلدا ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران کرمانشاه عکس استانها بارش برف شب یلدا ایام فاطمیه لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا دانشگاه بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد

رهبر انصارالله یمن امروز (پنج‌شنبه) در سخنرانی اظهار کرد که آمریکا برخلاف اظهارات فریبکارانه مقاماتش به دنبال ادامه جنگ نسل‌کشی در نوار غزه است و جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های این کشور کذب ادعاهای مقامات کاخ سفید را آشکار کرد.

به گزارش ایسنا، «عبد الملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود گفت: صحبت درباره گورهای جمعی در غزه گسترده شده است و ۱۴۰ قبر توسط دشمن صهیونیستی حفر شده است. دشمن صدها فرد را اعدام و آنها را در گورهای جمعی دفن کرد و مرتکب جنایت نسل‌کشی علیه بیماران و پرسنل پزشکی شد.

طبق گزارش شبکه المیادین، الحوثی درباره بندر شناور آمریکا در غزه نیز تاکید کرد: آمریکایی‌ها تحت عنوان اسکله شناور به دنبال فراهم کردن زمینه حضور نظامی برای خود و انگلیسی‌ها هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند از طریق گذرگاه دریایی کمک‌های ارائه شده به ملت فلسطین در نوار غزه را کنترل کنند و جاه‌طلبی‌هایی برای کسب ثروت دارند. آمریکایی‌ها مخالف آتش‌بس بوده و خواهان ادامه نسل‌کشی در غزه هستند.

رهبر انصارالله یمن در بخش دیگری از اظهاراتش به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های آمریکا و تظاهرات همبستگی دانشجویان با ملت فلسطین نیز اظهار کرد: از ۲ هفته پیش، دانشجویان در ۷۹ دانشگاه آمریکایی در حال تظاهرات هستند و فعالیت آنها به دانشگاه‌های دیگر گسترش یافته و آنها خواستار پایان دادن به تجاوز به غزه شدند.

وی در این باره ادامه داد: نهادها و سازمان‌های حامی دشمن در پی این جنبش دانشجویی دیوانه شده‌اند و نتانیاهو آنها را «نازی» توصیف کرد. فعالیت مسالمت‌آمیز دانشجویی مقامات آمریکایی را رسوا و کذب اظهارات آنها را برملا کرد؛ چراکه آنها این فعالیت را تحمل نکردند.

الحوثی اضافه کرد: جهان امروز شاهد گستردگی خشونت بیش از حد و تلاش برای تحقیر و ارعاب در جریان دستگیری دانشجویان غیرمسلح و برخی از اساتید دانشگاه در آمریکاست و عملیات بازداشت و ارعاب در دانشگاه‌های آمریکا بیشتر شبیه حمله نظامی اراذل و اوباش به دانشجویان دختر و پسر است.

وی ادامه داد: دستبند زدن و توهین به یک زن با درجه استادی نشان‌دهنده فریبکاری آمریکا و لبیک به ندای دستیابی به حقوق و آزادی‌هاست. نگرانی آمریکا از جنبش دانشجویی و رفتار خشونت‌آمیز با تظاهرکنندگان، مؤید تأثیر این جنبش است.

الحوثی در انتقاد به عملکرد برخی کشورهای عربی در قبال جنگ در غزه نیز تاکید کرد: سکوتی که در اکثر کشورهای عربی دیده می‌شود، شرم‌آور است و به هیچ‌وجه با ماهیت تعلق به اسلام و مسئولیت انسانی سازگار نیست.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه وارد دانشگاه «ساینس‌پو» شد
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • ۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود