Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتیجه تحقیقات درباره افشای اسرار محرمانه توسط رئیس پیشین موساد به یک مهماندار هواپیما و همسرش فردا منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تحقیقات کامل درباره این اقدام یوسی کوهن، رئیس پیشین موساد قرار است فردا (سه‌شنبه) به زبان عبری منتشر شود.

گای شیکر، همسر این مهماندار گفت: کوهن ماجراهای بسیاری از جمله اطلاعات مربوط به موساد را برای ما فاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بسیار وراج و پر حرف است.

همسر این مهماندار هواپیما افزود: کوهن همچنین رویکرد مدیریتی‌اش را برای ما گفت؛ یکی از آنها این بود که ادعا می‌کرد در ۱۰ روز نخست ریاستش در موساد شش تن از مقامات ارشد این آژانس جاسوسی را به خاطر عدم وفاداری به این سیستم اخراج کرده است.

تحقیقات کاملی درباره اقدام کوهن به افشای اسرار محرمانه دولتی برای یک مهماندار هواپیما که با وی روابط نامشروع داشت و همچین برای همسر این مهماندار در اسراییل انجام شد.

براساس گزارشها کوهن برای این زوج درباره اسرار حساس مختلف از عملیات‌های موساد در سراسر جهان گرفته تا اطلاعاتی درباره سفرهای خارجی‌اش لاف‌زنی کرده بود.  

کوهن مدعی است هرگز هیچ اطلاعات محرمانه و اسرار امنیتی را فاش نکرده و هیچ مهمانداری وجود نداشته که وی بخواهد با او رابطه داشته باشد!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موساد رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!

به گزارش "ورزش سه"، یونیون برلین در آستانه سقوط به رقابت‌های بوندسلیگای دو قرار دارد. آنها روز گذشته در بازی حساسی که برابر برگزار کردن با نتیجه 3-4 شکست خوردند، در حالی که سه گل را تنها در نیمه اول دریافت کردند.

درک زینگلر، رئیس این باشگاه، پیش از این بازی در مصاحبه‌ای با مدعی شده بود: «ما در حال حاضر از نظر روانی برای این واقعیت آماده هستیم که چاره دیگری جز به دست آوردن امتیازات باقی‌مانده نداریم.» اما بازیکنان این تیم در زمین چنین چیزی را نشان ندادند.

یونیون برلین در نیمه دوم توانست شرایط را به سود خودش تغییر دهد و سه تعویضی که بلیتسا انجام داد به کمک آنها آمد. دو نفر از این بازیکنان توانستند در این بازی گلزنی کنند اما در نهایت باز هم گل خوردند تا فرصت کسب نتیجه مساوی را هم از دست بدهند.

رئیس این باشگاه پیش از شروع این دیدار از بلیتسا حمایت کرد اما یک موضوع مشخص است: این تیم در حال حاضر در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد اما همچنان با ریسک سقوط مستقیم به دسته پایین‌تر روبه‌رو است.

این احتمال وجود دارد که سرمربی کروات به‌زودی از کارش برکنار شود و ممکن است ماری لوئیسا اتا به‌عنوان دستیار این تیم و مارکو گروته به‌عنوان مربی تیم زیر ۱۹ سال یونیون مجبور به حفظ این تیم در بوندسلیگا شوند. این دو نفر پیش از این هم پس از استعفای ارس فیشر در ماه نوامبر هدایت این تیم را قبول کرده بودند. 

حتی در زمان محرومیت بلیتسا هم این اتا بود که به‌عنوان جانشین او در نشست‌های خبری حاضر می‌شد. حضور او روی نیمکت زمانی قوت می‌گیرد که بدانیم بعید به نظر می‌رسد که حضور یک مربی دیگر بتواند در فاصله دو هفته پیش از پایان رقابت تاثیر خاصی روی تیم داشته باشد. شاید یک الگو بتواند آنها را نجات دهد.

دیگر خبرها

  • این میوه خوشمزه هم کبد چرب را درمان می‌کند هم باعث طول عمر می‌شود
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب
  • یک مقام مسئول: ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • موساد دستگاه‌های تشخیص چهره را در نوار غزه نصب کرد