Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف الله ستاره روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرناافزود: نظارت بر بازار شب یلدا برای جلوگیری از افزایش قیمت بی رویه کالاهای مورد نیاز مردم آغاز شده است.

وی اظهار داشت: بازرسان اتاق اصناف و اداره صمت و سایر دستگاهها به صورت سه شیفت نظارت بر بازار شب یلدا را زیر نظر دارند و با اصناف متخلف به شدت برخورد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره  با اشاره به اینکه اکیپ های بازرسی بر فروش اقلامی مانند آجیل، میوه، شیرینی، شکلات و دیگر اقلام این شب نظارت ویژه دارند، عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند گزارش خود را از طریق تماس با تلفن ۵۵۹۷۴۰۱۷ به اتاق اصناف شهرستان ری اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، شب یلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها در نیم‌کرهٔ شمالی، که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می‌شود.

خانواده‌های ایرانی در شب یلدا، معمولاً شامی فاخر و همچنین انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار را مهیا و دور هم سرو می‌کنند. پس از سرو تنقلات، شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی بزرگان خانواده برای دیگر اعضای فامیل و همچنین فال‌گیری با دیوان حافظ رایج است.

برچسب‌ها گران فروشی شهرستان ری شب یلدا ستاد تنظیم بازار اتاق اصناف ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گران فروشی شهرستان ری شب یلدا گران فروشی شهرستان ری شب یلدا ستاد تنظیم بازار اتاق اصناف ایران شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پور داوودی صبح سه شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دیلم اظهار داشت: بازدید های میدانی کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان دیلم از نقاط حادثه خیز باید به صورت مستمر انجام و در خصوص اتخاذ تصمیم و اعلام به دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان و استان اقدام شود.

معاون عمرانی فرماندار دیلم با اشاره به اینکه راهداری بایدنسبت به بهسازی و اصلاح خاکریزی دهانه پل ها در سطح محورهای برون شهری شهرستان در اسرع وقت اقدام کند، افزود: توسعه‌، بهسازی و آشکارسازی محورهای برون شهری با نصب سرعتکاه و نصب چراغ های چشم گربه ای در اولویت قرار گیرد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان دیلم بیان کرد: شهرداری های دیلم و امام حسن نسبت به نصب بنر اطلاع رسانی و تبلیغاتی در سطح شهر و همچنین در فضای مجازی با موضوع ایمنی موتورسواران در نهادینه شدن و فرهنگ‌سازی این موضوع تسریع کنند و نسبت به رفع نقاط حادثه خیز که توسط پلیس راهور اعلام شده در اسرع وقت اقدام کنند.

کد خبر 6092708

دیگر خبرها

  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا