Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در رزمایش مشترک پیامبر اعظم در جنوب کشور، نیرو‌های مسلح از جمله سپاه پاسداران با تمام توان وارد عملیات شد و توان دفاعی خود را به منصه ظهور رساند.

او افزود: نیروی دریایی ارتش و سپاه و نیروی هوایی در این رزمایش حضور دارند و هدف از این رزمایش آمادگی لازم برای افزایش توان پدافندی نیرو‌های مسلح است که بامداد امروز در حاشیه خلیج‌فارس از جمله بر فراز نیروگاه اتمی بوشهر با موفقیت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار بوشهر ادامه داد: در این رزمایش ۳ استان ساحلی بوشهر، هرمزگان و خوزستان مشارکت دارند و توان عملیاتی خود را در حراست و صیانت از مرز‌های دریایی میهن اسلامی در خلیج‌فارس به نمایش گذاشتند.

ایرانی افزود: نیروگاه اتمی بوشهر در ساحل خلیج‌فارس قرار دارد و بخشی از این رزمایش بر فراز نیروگاه هسته‌ای بوشهر با موفقیت اجرا شد.

او گفت: سپاه پاسداران با توان بالای نظامی در ابعاد گوناگون در این رزمایش حضور دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه اتمی بوشهر رزمایش پیامبر اعظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، ولادیمیر روگوف، مقام منصوب روسیه در منطقه زاپروژیا که به‌تازگی به مسکو الحاق شده است، گفت که نیروهای مسلح اوکراین دیشب قصد داشتند تا با موشک «اتکمز» به کریمه حمله کنند.

روگوف در کانال تلگرامی خود نوشت: همزمان با تدارک اوکراین برای حمله موشکی به جمهوری کریمه، مقامات روسیه دیشب سامانه‌های پدافند هوایی را بر فراز شهرهای «ژانکوی» و «سیمفروپول» فعال کردند.

به گفته وی، ارتش اوکراین در تلاش برای حمله به غیر نظامیان در شبه‌جزیره کریمه از چندین موشک بالستیک «اتکمز» استفاده کردند.

پیش‌تر اولگ کریوچکوف، مشاور رییس شبه‌جزیره کریمه از شهروندان این منطقه خواست تا از عکسبرداری از فعال شدن پدافند هوایی یا انتشار تصاویر مرتبط در فضای مجازی خودداری کنند. همچنین دیشب ترددد روی پل کریمه نیز به حالت تعلیق درآمد.

کد خبر 6093109

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود