Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارق مسلح آبادانی در آخرین سرقت مسلحانه به قتل خواهرش نیز اعتراف کرد.

 رئیس پلیس آبادان در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار حوزه انتظامی رکنا اظهار داشت: روز گذشته ماموران دایره تخصصی تجسس کلانتری15احمد آباد  متوجه تردد یکی از سارقین مسلح وتحت تعقیب در منطقه جمشید آباد شدند.

 ماموران بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند که فرد مسلح  با رها کردن موتور سیکلتش درون خیابان اقدام به درگیری مسلحانه و اقدام به تیراندازی به سمت مأمورین کرد و سپس بر روی  پشت بام خانه ها رفته و قصد فرار از دست پلیس را داشت که پس ازتعقیب گریز فراوان و قانون بکارگیری سلاح مأمورین اقدام به تیراندازی به سمت متهم کردند که در نهایت مأمورین پلیس با استفاده از فنون رزمی متهم را زمینگیر  و او را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل خواهر به خاطر ازدواج در آبادان

دراین رابطه برخی از اهالی باحمله به سمت مأمورین قصد فراری دادن متهم را داشتند که با اقتدار پلیس مواجهه شدند.

رئیس پلیس آبادان گفت: دربازرسی از متهم یک عدد کلت کمری ویک تیغه قمه کشف وضبط شد.

متهم در بازجویی های فنی به بیش از20فقره سرقت مسلحانه و همچنین قتل خواهرش با شلیک گلوله به سرش اعتراف کرد متهم علت به قتل رساندن خواهرش را مخالف بودن ازدواج خواهرش با خواستگارش اعلام کرد.

متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق مسلح تیراندازی قتل خواهر سرقت مسلحانه اخبار حوادث قمه قتل خواهر سارق مسلح سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد فال ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا اینستاگرام محمد شیری بازیگر قیمت دلار ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای