Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: یکی از موضوعات اساسی در استان در بحث تنظیم بازار، مربوط به بحث مرغ بود که با توجه به جوجه‌ریزی‌هایی که در ماه جاری اتفاق افتاده است ان‌شاالله در ماه‌های آینده کمبود مرغ نخواهیم داشت و شاید توان ذخیره‌سازی را نیز داشته باشیم.

آقارضا فتوحی در نشست تنظیم بازار خوزستان که امروز (۲۹ آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی که باید به صورت هفتگی و حتی در برخی از موارد به صورت روزانه بررسی شود، بحث تنظیم بازار در تمامی بخش‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های ناظر و دستگاه‌هایی که به نوعی متولی هستند و بازار را رصد و پایش می‌کنند، در این جلسه حضور دارند و اطلاعات موردنیاز جهت رصد بازار را ارایه می‌کنند و با نظرات کارشناسی و فنی و تخصصی دستگاه‌ها، نظارت‌ها و پیشگیری‌هایی که ضرورت دارد پیگیری می‌شوند.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: یکی از موضوعات اساسی استان در بحث تنظیم بازار، مربوط به بحث مرغ بود که با توجه به جوجه‌ریزی‌هایی که در ماه جاری اتفاق افتاده است ان‌شالله در ماه‌های آینده کمبود مرغ نخواهیم داشت و شاید توان ذخیره‌سازی را نیز داشته باشیم.

فتوحی در خصوص اصناف نظارتی و تخصصی عنوان کرد: صنوف مانند کشتارگاه‌ها، نانوایان و صنف خواربارفروشان، باید به دلیل وظیفه‌ای که دارند، موضوعات مربوطه را به صورت ویژه دنبال کنند. اگر چه این صنوف، بخش خصوصی هستند اما باید پاسخگو هم باشند.

وی ادامه داد: موضوع رصد کردن فروشگاه‌های بزرگ و کوچک بر عهده این اصناف است و این اصناف باید پیگیری کنند که در برخی موارد، شاهد افزایش قیمت‌های بدون دلیل و غیر موجه نباشیم.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ما به دنبال این موضوع نباشیم که قیمت‌ها پایین باشد اما از سوی دیگر، کم فروشی اتفاق بیافتد. بنابراین باید کاری کرد که نه تولیدکننده و نه مصرف کننده متضرر نشوند و تولیدکننده بتواند نقش تولیدی خود را ایفا کند و کالا نیز با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

فتوحی اظهار کرد: در خصوص این موارد، دستگاه‌های اجرایی را موظف کردیم که زنجیره از تولید تا مصرف و حتی زنجیره‌های واسط را رصد و پیگیری کنند.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به شب یلدا گفت: بر اساس گزارشی که اصناف به ما داده‌اند، در بحث مواد پروتئینی از جمله مرغ مشکلی وجود ندارد و به وفور در بازار با قیمت کارشناسی و مصوب یافت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش خرید مردم در این روزها، نظارت کامل بر بازار انجام می‌شود، ادامه داد: سایر محصولات غذایی، دیگر اقلام پروتئینی و آجیل و خشکبار در سطح بازار به وفور وجود دارد و مشکلی در این خصوص نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان جلسه ستاد تنظيم بازار معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان تنظیم بازار دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان