Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید جواد هاشمی روز دوشنبه در نشست بیماری های خاص کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: انجمن بیماران خاص سال های زیادی است که در استان ایجاد شده اما برخی از انجمن های بیماران خاص همچون برای بیماران ام اس فعال نیست که می طلبد راه اندازی شود.

وی افزود: بیماران خاص در استان بیش از سال های گذشته، نیاز به توجه و نگاه ویژه تری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کاستی ها و مشکلات زیادی دارند که باید متولیان ورود کنند تا از حجم مشکلات آن ها کاسته شود.

هاشمی ابراز داشت: خیران سلامت کمک به این بیماران را در دستور کار خود قرار دهند و تا حد امکان گره از مشکلات این بیماران بگشایند.

وی ادامه داد: به بحث نیاز های آن ها در حوزه های مختلف از جمله ورزش، مهارت آموزی و ارائه تسهیلات پرداخته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیماران تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در خصوص تامین هزینه های درمان و تامین دارو مشکلات بیشتری دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: آمار کل بیماران خاص در استان یک هزار و ۸۳۶ نفر است که به تفکیک ۵۸۹ نفر بیماران خاص، دیالیز ۲۵۳، تالاسمی ۲۵۵، هموفیلی ۶۳، پیوند و بیمارانی که داروهای خاص پیوند دریافت کنند ۶۲۰، سایر بیماران هم ( اوتیسم، بال پروانه ای، CF، MPS) هم ۵۹ نفر هستند.

علیرضا ملک پور افزود: مرکز جامع درمان بیماران خاص در استان راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: مکان مورد نظر برای اجرای این طرح، زمینی در بیمارستان امام سجاد (ع) است که برای احداث ان یکی از خیران پیش قدم شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: چنانچه این مرکز ساخته شود خدمات دهی به بیماران خاص در یک مرکز ساماندهی می شود و خدمات به صورت متمرکز به بیماران ارائه خواهد شد.

ملک پور عنوان کرد: حتی امکان تشکیل انجمن های بیماران خاص در این مرکز وجود دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد حمایت از بیماران خاص یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد حمایت از بیماران خاص یاسوج کهگیلویه و بویراحمد حمایت از بیماران خاص یاسوج کهگیلویه و بویراحمد بیماران خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد