Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقه اشتری روز  دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نوزدهمین دوره از مسابقات  والیبال نشسته بانوان با حضور ۶ تیم و در سه دوره برگزار شد و در مرحله اول نماینده مشهد، در مرحله دوم سپاهان اصفهان و در مرحله پایانی بندرعباس میزبانی رقابت ها را بر عهده داشتند.
وی افزود: سطح عملکرد تیم ها و رقابت ها بسیار بالا بود چرا که در هر تیم بازیکنان ملی پوش و جوانان توانمندی جذب شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشتری با اشاره به حمایت باشگاه سپاهان و وحدت و تمرکز بالا در بین بازیکنان به عنوان عوامل موثر در قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان از ابتدا با هدف قهرمانی تیم را تشکیل داده بود و از مهره های جوان و خوشنام حاضر در لیگ استفاده کرد و از طرفی بازیکنان با تمرکز و همدلی بسیار بالا باعث کسب این عنوان برای پنجمین بار متوالی شدند.
سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان خطاب به جامعه زنان معلول تاکید کرد: امیدوارم جامعه معلول و مخصوصا خانواده آنان به این باور برسند که معلولیت محدودیت نیست و می توانند با حضور در ورزش توانمندی های خود را به جامعه اثبات کنند.
اشتری در پایان ضمن اشاره به اهمیت پوشش رسانه ای ورزش معلولان تاکید کرد: یکی از بزرگترین معضل های ورزش معلولان، کمبود توجه از سوی رسانه هاست و من یقین دارم که اگر نگاه و توجه رسانه ها به ورزش زنان و معلولان بیشتر شود، شاهد پیشرفت چشمگیری از آنان خواهیم بود.

سپاهان برای اولین بار به مقام پنجمی والیبال نشسته بانوان دست یافت

کاپیتان تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان نیز گفت: ما برای پنجمین بار متوالی به عنوان قهرمانی لیگ رسیدیم و فکر می کنم اولین تیم در مجموعه سپاهان و اولین تیم بانوان در کشور هستیم که به این افتخار دست یافتیم.

زینب ملکی افزود: امسال ششمین سال حضور تیم سپاهان در لیگ برتر والیبال نشسته بود و قهرمانی ما قبل از به پایان رسیدن لیگ مسجل شد.
ملکی در خصوص سطح مسابقات و عملکرد حریفان سپاهان در این فصل توضیح داد: با توجه به اینکه در سال آینده مسابقات پاراآسیایی و مسابقات جهانی را در پیش داریم، سطح مسابقات لیگ امسال نسبت به سال های گذشته بالا بود و بسیاری از تیم ها با بازیکنان ملی پوش و حاضر در اردوهای ملی وارد رقابت شده بودند. 
وی مهمترین عامل دست یابی سپاهان به پنج عنوان قهرمانی در لیگ را همدلی و اتحاد بین همه بازیکنان دانست و خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان با جذب بازیکنان بسیار خوب و توانمند و از طرفی فراهم سازی امکانات کامل مثل رفت و آمد با پرواز و حضور در بهترین هتل ها و عقد قراردادهای مالی خوب با بازیکنان، باعث کاهش دغدغه و تمرکز بیشتر در تیم شد.
کاپیتان ملی پوش والیبال نشسته بانوان سپاهان در خصوص وضعیت تیم ملی این رشته در ایران توضیح داد: بعد از کسب سهمیه تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در المپیک ریو، توجه به این رشته افزایش یافت و با وجود کمبود امکانات در ریو به عنوان پنجم دست یافتیم، اما پس از مدتی توجهات کاهش یافت و در نتیجه موفق به کسب سهمیه در پاراالمپیک۲۰۲۰ نشدیم.
ملکی اضافه کرد: هم اینک با وجود برخی مشکلات مثل نبود اردوهای تدارکاتی کافی، همچنان باانگیزه در حال آماده سازی برای کسب سهمیه حضور در المپیک پاریس هستیم.
وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از حضور تعداد بیشتری از بانوان اصفهانی در تیم ملی والیبال نشسته ایران در آینده گفت: با اتمام مسابقات لیگ برای استعدادیابی این رشته در بین بانوان اصفهانی با هدف شناسایی بازیکنان توانمند برنامه ریزی ویژه ای در نظر دارم و امیدوارم بتوانم تجربیات خودم را به نسل های آینده به خوبی منتقل کنم.

در رقابت های نوزدهمین دوره لیگ برتر والیبال نشسته کشور، تیم سپاهان با انجام آخرین دیدار خود روز یکشنبه ۲۸ آذرماه مقابل نماینده هرمزگان به پیروزی رسید و برای پنجمین بار به عنوان قهرمانی رسید.
ذوب آهن، دیگر نماینده اصفهان نیز مقابل نماینده مشهد به پیروزی دست یافت و نایب قهرمان شد.


 

برچسب‌ها باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان ورزش زنان والیبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان ورزش زنان والیبال باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان ورزش زنان والیبال بانوان والیبال نشسته بانوان دست یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران در بخش بانوان جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور آغاز شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.    ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.   مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.   سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هریک جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.   به نفرات اول تا سوم مسابقات علاوه بر جوایز نقدی بن خرید غیر نقدی نیز پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال