Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:28:31 GMT

شماره جدید نشریه علمی دانشجویی «ایــز» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۱۷۵۸

شماره جدید نشریه علمی دانشجویی «ایــز» منتشر شد

سومین شماره نشریه دانشجویی «ایز » فصلنامه انجمن علمی دانشجویی عکاسی دانشگاه هنر ویژه پاییز منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "امروزه، هدف از نقد هنر چیست؟"،" داربست: تجربه‌ی فلزی"،" تهران تا سانتا باربارا/گفت‌وگو با محمدرضا میرزای"،" نقطه ویرگول/معرفی یازان خلیلی؛ هنرمند فلسطینی"،" بگذار و بگذر/ نقد مجموعه‌ی «روز آخر» بهنام صدیقی"،" شاهدان غیر قابل اعتماد"/ نقد نمایشگاه «به ما نگاه کنید» مهشید انوشیروانی"،"زیر پوست شهر/یادداشت درباره ی مجموعه عکس «زهوار"،"گذر از بن‌بست/ نقد کتاب «ماسوله بن‌بست بی‌انتها»"،"قدم زدن در جسم تاریک‌خانه پایرام"، "مجموعه عکس: بدون عنوان"،" مجموعه عکس:پیکسل" و "مجموعه عکس: زیبای غم‌انگیز"از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه علمی دانشجویی «ایز» به صاحب امتیازی انجمن علمی عکاسی دانشگاه هنر و به مدیر مسئولی فاطمه فقیهی و سردبیری کیمیا عسگریان منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه هنر مجموعه عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین کنگره ملی ایران شناسی ایران پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت توسط انجمن ایران شناسی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

ارزیابی مکاتب ایران‌شناسی، زبان‌ها و گویش‌های ایرانی، متون ادب فارسی، جغرافیا و تاریخ ایران، فرهنگ و هویت ایرانی، مطالعات اجتماعی، محیط زیست، باستان‌شناسی، هنر و معماری و ادبیات تطبیقی، محورهای این کنگره خواهد بود.

بیش از ۸۰ مقاله علمی و پژوهشی در این کنگره پذیرفته شده است. مقالات پذیرفته‌شده در این همایش، در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و در مرجع دانش سیویلیکا نمایه خواهد شد.

این‌کنگره با حضور محمود جعفری دهقی به عنوان دبیر علمی و محمدعلی عزت زاده به عنوان دبیر اجرایی از ساعت ۹ تا ۱۹ توسط انجمن ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6096394 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه