Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها با توجه به شناسایی ویروس جهش یافته اومیکرون در کشور اظهار کرد: کل تصمیم گیری در ارتباط با نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به عهده دانشگاه‌ها گذاشته شده است. برخی دانشگاه‌ها به لحاظ امکانات امکان برگزاری امتحانات پایان ترم و اسکان دانشجویان را دارند و برخی دیگر خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه با توجه به شناسایی اولین فرد مبتلا به ویروس اومیکرون در کشور، دانشگاه‌ها باید برای برگزاری آزمون حضوری با ستاد کرونای استان خود هماهنگ کنند، افزود: اگر پیک جدیدی در کشور رخ دهد، قطعاً دانشگاه‌ها به لحاظ رعایت پروتکل‌ها و حفظ سلامتی دانشجویان این موضوع را مد نظر قرار خواهند داد.

خاکی صدیق ادامه داد: در حال حاضر همان سیاست قبلی مبنای کار دانشگاه‌ها خواهد بود؛ یعنی هر دانشگاهی می‌تواند بر اساس توانمندی‌ها و امکاناتی که دارند در مورد حضوری و غیرحضوری شدن امتحانات و آموزش حضوری تصمیم بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص تصمیم گیری برای حضوری بودن ۱۰۰ درصدی آموزش در ترم جدید تحصیلی، هنوز زود است و باید منتظر بمانیم که با توجه سویه جدید کرونا در کشور چه اتفاقی خواهد افتاد.

کد خبر 5379993 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاکی صدیق امتحانات پایان ترم دانشگاه ها ویروس کرونا سویه اومیکرون کرونا وحدت حوزه و دانشگاه دانشگاه تهران امتحانات پایان ترم دانشگاه علوم پزشکی تهران هفته پژوهش دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های ایران آزمون کارشناسی ارشد نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه امیرکبیر سازمان سنجش کارشناسی ارشد دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت امروز دانشگاه‌های آمریکا دستاورد عملیات «وعده صادق» است

ایسنا/کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان را نتیجه عملیات وعده صادق دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز (هفتم اردیبهشت) با اشاره به عملیات وعده صادق که منجر به شکستن هیمنه استکبار و قدرت‌های جهانی شد، گفت: این عملیات قدرت ایران و نیروهای مسلح کشور را نشان داد.

وی افزود: آنچه امروز در دانشگاه‌های آمریکا شکل می‌گیرد حاصل این عملیات است و این بیداری در نهایت به نابودی صهیونیست‌ها منجر خواهد شد.

وی در ادامه از سفر اخیر رئیس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا یاد کرد و آن را مکمل عملیات وعده صادق دانست و گفت: در شرایطی که دولت آمریکا اخیرا تلاش کرده بود با اعمال تحریم‌های جدید علیه برخی افراد، کشورها را برای همکاری با ایران تهدید کند سفر رئیس‌جمهور این جو را شکست و مزایای امنیتی، اقتصادی و اجتماعی فراوانی به همراه داشت.

امام جمعه کرمانشاه از دستاوردهای امنیتی این سفر یاد کرد که باعث می‌شود گروهی که تحت مدیریت موصاد و آمریکا قصد ناامنی در مرزهای دو کشور را دارند، ناکام بمانند.

وی با بیان اینکه این سفر در حوزه اقتصادی و اجتماعی نیز دستاوردهای فراوانی داشته است، از پروژه‌های بزرگی یاد کرد که از این پس نیز ادامه خواهد داشت.

وی همچنین ضمن تبریک روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای از اینکه فرهنگ پهلوانی از دیرباز جزء فرهنگ کشور بوده یاد کرد و افزود: از دیرباز مردم ایران این فرهنگ را بین خود حفظ کرده و هوای فقرا و ضعفا را داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه از نقش کارگران در جهاد اقتصادی کشور یاد کرد که در قالب کار گروهی با کارفرمایان نه تنها نیاز جامعه و کشور را تولید می‌کنند، بلکه صادرات را نیز رونق می‌دهند.

وی همچنین با گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت آیت‌الله مطهری، تربیت نسل انقلابی، نسل شهدا، نسل علما و دانشمندان که امروز ما را در عرصه بین‌الملل در رتبه‌های اول دنیا قرار دادند را حاصل تلاش معلمان امروز و معلمان بازنشسته دانست که باید قدردان آنها باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • وضعیت امروز دانشگاه‌های آمریکا دستاورد عملیات «وعده صادق» است
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد