Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@03:49:31 GMT

یزدی‌ها نماز باران خواندند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۱۷۸۷

یزدی‌ها نماز باران خواندند

ایسنا/یزد همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و با هدف استغاثه و طلب باران، نماز باران(استسقاء) به امامت آیت الله «سید محمد کاظم مدرسی» اقامه شد.

آیت الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این که یکی از نمازهای مستحبی که عمدتا باید به جماعت اقامه شود نماز طلب باران است، گفت: در زمانی که خشکسالی در پرتوی معصیت‌ها ‌و کوتاهی‌ها به وجود می‌آید و مردم را در تنگنا قرار می‌دهد، نماز باران در فضایی پاک و زیر آسمان اقامه می‌شود لذا با توجه به بحران جدی آب در استان و وضعیتی که برای آب شرب مردم به وجود آمده، تصمیم به اقامه این نماز گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص کیفیت اقامه این نماز که صبح امروز با جمع پر شور مردم در منطقه محمدآباد یزد برگزار شد، نیز عنوان کرد: این نماز همانند نماز اعیاد، دو رکعتی است که البته مقدمات و ماخراتی دارد و معمولاً حضور سالمندان و کودکان در این مراسم توصیه می شود.

آیت الله مدرسی در پایان نیز از عموم مردم متدین و مومن دارالعباده یزد که در این نماز شرکت داشتند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نماز باران آیت الله مدرسی یزدی امام جمعه بخش مرکزی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دامغان معرفی شد. مراسم معارفه وی در نمازخانه سپاه دامغان برگزار شد.

کد خبر 6093352

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد