Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:56:34 GMT

توزیع ۵۰ بسته معیشتی یلدایی در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۱۸۶۰

توزیع ۵۰ بسته معیشتی یلدایی در سمنان

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسن سید ابراهیم مدیرعامل مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی کشور گفت: مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی استان سمنان با هدف مشارکت دانش آموزان در کار‌های خیر و کمک به دوستانشان افتتاح شد تا فرهنگ احسان و موسات در دانش آموزان تقویت شود.

به گفته مدیرعامل مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی کشور، ارزش ریالی هر بسته بیش از ۷۰۰ هزار تومان که جمعا میلیون تومان ۳۵ می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این بسته‌ها نیاز‌های اصلی معیشتی از قبیل برنج، گوشت، مرغ و هم چنین مقداری تنقلات، میوه و شیرینی برای مناسبت یلدا را شامل می‌شود.

بحیرایی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۳۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت کمیته امداد استان و خیران، بمناسبت شب یلدا که با ایام فاطمیه مصادف شده است، تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ابراز داشت: مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی استان سمنان فعال شد تا بتوانیم به دانش آموزان و دانش جویان نخبه تحت پوشش استان از جهات مختلف همچون حمایت فرهنگی، مشکلات معیشتی این خانواده‌ها خدمت کنیم.

بحیرایی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم مراکز نیکوکاری خود را توسعه دهیم تا کار‌ها به صورت مردمی انجام شود و این سازمان هم پیگیری‌ها لازم را انجام می‌دهد تا بتوان عدالت را در توزیع خدمات بین نیازمندان شاهد باشیم.

خبرنگار: زینب حیدری /// خبر مصاحبه دارد (سید حسن سید ابراهیم مدیرعامل مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی کشور/ بحیرایی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان) /// تصویر تحویل مرکز داده شد

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز نیکوکاری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد

مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور بیست و نه تیم دیشب در شهر بلگراد صربستان به پایان رسید و در دیدار نهایی ایران به مصاف آلمان رفت و با شکست سه بر صفر حریف خود قهرمان جهان شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار