Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه باشگاه گل‌گهر ممکن است موجب ایجاد تحولات تازه‌ای در ساختار اداری و همچنین فنی این باشگاه شود.

خبرگزاری میزان - ماجرای تقلب و جعل نامه به منظور ثبت قرارداد بایناما بازیکن گابنی که از جانب کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و البته پلیس فتا اعلام شده دردسر‌های تازه‌ای برای باشگاه گل‌گهر سیرجان ایجاد کرده است به طوری که حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نه تنها جایگاه گل‌گهر در جدول رقابت‌های لیگ را متحول کرده بلکه ممکن است موجب ایجاد تحولات تازه‌ای در ساختار اداری و همچنین فنی این باشگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود برخی از مدیران ارشد مجموعه گل‌گهر به این اتفاقات واکنش نشان داده و خواستار پاسخگویی مسئولان باشگاه شده‌اند، اما آنچه مسلم است گل‌گهر همچنان به تغییر رای در کمیته استیناف امید دارد و به همین دلیل فعلاً تحولات و تغییراتی در ساختار اداری و فنی این باشگاه روی نخواهد داد چرا که برکناری عاملان و یا مقصران پرونده می‌تواند موضع این باشگاه در ادامه دادرسی به پرونده را تضعیف کند.

در واقع در صورت بروز تغییرات مدیریتی یا حتی فنی در گل‌گهر این باشگاه به نوعی در پرونده بازیکن گابنی قبول تقصیر کرده است و به همین دلیل گفته می‌شود تغییرات احتمالی در صورتی تحقق پیدا می‌کند که با صدور رأی نهایی کمیته استیناف و البته معرفی رسمی عاملان تنظیم، تهیه و ارائه نامه‌های غیرواقعی تکلیف این پرونده به شکل کامل برای مسئولین گل‌گهر مشخص شده باشد.

با این وجود با توجه به اینکه برخی از یاران قدیمی امیر قلعه‌نویی هم در این ماجرا از جمله ارائه نامه مربوط به تایید سوابق بایناما به فدراسیون فوتبال باخبر بوده‌اند گفته می‌شود این امکان وجود دارد که سرمربی گل‌گهر از دوستان خودش در این ماجرا حمایت کند. این در حالی است که با وجود اخبار متعددی که در رسانه‌ها پیرامون سوابق این بازیکن منتشر شد و دسترسی آسان به سوابق بازی‌های ملی بسیار بعید است که هیچ کدام از اعضای کادر فنی و اداری باشگاه گل‌گهر از این مسئله اطلاعی نداشته باشند، اما با این وجود همچنان بر موضع خود مبنی بر حضور بایناما در ترکیب تیم ملی گابن پافشاری می‌کنند.

در واقع فردی که نامه مربوط به سوابق بازی بازیکن گابنی را به فدراسیون فوتبال ارائه داده یکی از افراد نزدیک به قلعه‌نویی است که امور اجرایی تیم فوتبال باشگاه گل‌گهر را دنبال می‌کند و البته پیش از این در استقلال، تراکتور و حتی ذوب آهن هم با قلعه‌نویی همکاری داشته است.

گفته می‌شود مسئولین باشگاه گل‌گهر روز گذشته با ادامه فعالیت این فرد در باشگاه مخالفت کرده‌اند چرا که او را در این ماجرا تا حدودی مقصر می‌دانند.

از سوی دیگر ماجرای ارائه نامه قبول مسئولیت تبعات استفاده از این بازیکن به فدراسیون فوتبال هم به دردسر تازه‌ای برای گل‌گهر تبدیل شده و موضع این باشگاه را در کمیته استیناف ضعیف‌تر می‌کند آن هم نامه‌ای که باز هم گفته می‌شود توسط همین فرد نزدیک به قلعه‌نویی به فدراسیون فوتبال تحویل داده شده و حالا سخنگوی فدراسیون بر مبنای همین نامه اعلام می‌کند باشگاه گل‌گهر مسئولیت خودش در خصوص صحت اطلاعات مرتبط با پرونده بایناما را پذیرفته است.

نکته دیگر اینکه از اردوی سیرجانی‌ها خبر می‌رسد قلعه‌نویی نیز به دنبال آن است تا در صورتی که قبل از اعلام رسمی حکم نهایی توسط کمیته استیناف، سیگنال‌های مبنی بر تایید حکم کمیته انضباطی توسط استیناف به گوش وی برسد، خودش پیش دستی کرده و هر چه سریعتر قبل از برکناری احتمالی، از سکان هدایت گل‌گهر استعفا بدهد، این در حالی است که بعد از اظهارات این مربی در نیمه نهایی جام حذفی نسبت به بی‌عدالتی در ایران، در همان زمان مسئولان ارشد این باشگاه قصد داشتند تا این مربی را برکنار کنند که در نهایت با واکنش قلعه‌نویی و عذرخواهی او، این امر منتفی شد.

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: بعضی مواقع کاری می‌کنند که یک مسابقه ۱۰ امتیاز ارزش دارد/ می‌دانند چه خبر است و چه کار‌هایی باید بکنند!

انتهای پیام/

برچسب ها: گل گهر سیرجان باگناما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر سیرجان گل گهر سیرجان باگناما فدراسیون فوتبال کمیته استیناف کمیته انضباطی باشگاه گل گهر گفته می شود قلعه نویی تازه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی

امیر قلعه نویی پیام ویژه ای خطاب به تیم ملی فوتسال منتشر کرد.

دانلود (6.9MB)

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد