Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام ضمن اعلام مطلب فوق گفت: این گروه به عنوان مجموعه شرکت های حوزه مخابرات، با محوریت شرکت مخابرات ایران و حضور شرکت های مجتمع صنعتی رفسنجان، شرکت تحقیقاتی آزمون کیفیت، شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران، شرکت بهینه پردازش، شرکت فراز فنون مرکزی، شرکت امید ژرف نگر، شرکت نوران ارتباط پایدار، شرکت کاراشاپ، شرکت شسکام و شرکت کابل های مخابراتی شهید قندی در بیست و دومین نمایشگاه مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه حضور می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا شرکت مخابرات ایران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام، ضمن ارائه کمپین های متنوع با تخفیفات ویژه، از جدیدترین محصولات فناورانه در بخش های تجاری، سازمانی و خانگی و اپلیکیشن های مخابراتی رونمایی به عمل می آورد.

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: سرویس های متنوعی مانند تانوما، پابلیک وای فای، سرینو، مخابرات من و دیجیتما در نمایشگاه ارائه می شود.

بیدخام گفت: تحقق دولت الکترونیکی و توسعه پایدار در حوزه اقتصاد دیجیتال با کمک شرکت‌های خصوصی و تقویت نهضت تولید محتوا میسر خواهد بود و این نمایشگاه فرصتی است تا توانمندی‌های دانش بنیان نخبگان جوان ایرانی، در حوزه ICT به معرض دید عموم گذاشته شود.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه تلکام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش مهمی در توسعه و بومی سازی این فناوری ارتباطات و مخابرات در کشور دارد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی، با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و ارائه سرویس های مختلف از دوم تا پنجم دی ماه ۱۴۰۰ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

کد خبر 5380017

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری اطلاعات اپلیکیشن موبایل شرکت مخابرات ایران حاکمیت سایبری اینترنت تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان حکمرانی فضای مجازی فناوری فضایی فضای مجازی نوآوری فیس بوک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هوش مصنوعی جشنواره تجلیل از پژوهشگران برگزیده ایالات متحده امریکا مریخ شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از تأثیرگذارترین رویداد‌های فناورانه حوزه اوراسیا است، بر «شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاورد‌های تکنولوژیک برند‌ها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی تمرکز دارد.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ ها» می‌شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه گذاری جسورانه» و با شعار «هدف گیری بی‌نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت‌های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه، از جدیدترین بستر‌های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه، در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود ۳۰۰ شرکت جهانی برگزار می‌شود، اپراتور‌های تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی