Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، روز یکشنبه 28 آذر ماه دکتر علی رستمی مدیر عامل شستا، دکتر جلیل مختار نماینده مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با هدف رفع موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال از پالایشگاه روغن سازی ایرانول در آبادان بازدید کردند.
مدیرعامل شستا درآبادان گفت: ایرانول یکی از بزرگترین شرکت های تابعه شستا می باشد و امید است با ادامه روند رو به رشد این شرکت در سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" شاهد درخشش بیش از پیش این مجموعه باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل و کارکنان ایرانول که به دنبال توسعه همه جانبه این شرکت هستند، گفت: با توجه به راهبرد اصلی شستا که برقراری عدالت سرمایه گذاری از طریق توسعه فعالیت ها در مناطق مختلف است، به لطف الهی با اجرای برنامه ها و پروژه های این شرکت در آبادان شاهد رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه باشیم.
دکتر رستمی تاکید کرد: شستا با جدیت به دنبال پیگیری رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه تولید می باشد .
در این دیدار دکتر محمد زارع پور اشکذری مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه داد و گفت: با عنایت به نگاه ویژه سیاست شرکت شستا به انجام کارهای زیربنایی و توسعه ای و با توجه به پتانسیل های موجود در آبادان تلاش داریم با حمایت های اقای دکتر رستمی از این ظرفیت ها استفاده کنیم و بر این اساس برنامه ریزی و اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید پالایشگاه آبادان تا 2 برابر در دستور کار قرار خواهد گرفت.
هچنین در ادامه این دیدار : اجرای پروژه های تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، راه اندازی خط بشکه سازی آبادان، افزایش ظرفیت مجتمع ظرفسازی تهران با هماهنگی سایر شرکتها، راه اندازی اسکله اختصاصی ایرانول در منطقه بریم با هماهنگی و مشارکت سایر سازمانها مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون نفت ایرانول پالایشگاه روغن سازی ایرانول شستا آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دومین رویداد « اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت » در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است