Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@16:57:38 GMT

محبوب ترین ویلاهای چالوس و رامسر

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۲۳۹۲

محبوب ترین ویلاهای چالوس و رامسر

اگر می‌خواهید لذت سفر در شمال کشور را تجربه کنید، حتما باید مکان اسکانتان نزدیک به دریا  باشد. لوکس‌ترین ویلاهای ایران در قسمت شمالی ایران قرار دارد. شما می‌توانید به راحتی اجاره ویلا شمال را در علی بابا انجام دهید. ما در این مطلب شما را با بهترین ویلاهای چالوس و رامسر آشنا می‌کنیم.

 ویلاهای شمال کشور

شمال ایران دارای ویلاهای فراوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر این ویلاها نزدیک به دریا ساخته شده، دارای استخر و فضای سبز است. قیمت هر ویلا در شمال کشور بستگی به امکانات ویلا، موقعیت مکانی و زیر بنای آن دارد. اگر به هر کدام از شهرهای شمال سفر کرده باشید می‌دانید که انسان‌های با پلاکارد فروش ویلا در حال اجاره دادن ویلا هستند و شما می‌توانید به آسانی اجاره ویلا شمال را انجام دهید.

ویلاهای چالوس

به‌دلیل‌ این‌که شهر چالوس در نزدیکی تهران قرار دارد، مسافران زیادی از تهران به این شهر سفر می‌کنند. سالانه مسافران زیادی به این شهر می‌روند. به‌همین‌خاطر این شهر دارای هتل و ویلاهای خوبی است. شما می‌توانید در شهر چالوس با هر قیمتی که می‌خواهید خانه ییلاقی اجاره کنید. می‌توانید اجاره ویلا چالوس را هم در خود شهر انجام دهید و هم به‌صورت آنلاین. در ادامه بهترین ویلاهای شهر چالوس را با هم برسی می‌کنیم.

ویلا لاکوده

ویلا لاکوده با 300 متر مساحت و 110 متر زیربنا، ویلا نسبتا بزرگی محسوب می‌شود. ظرفیت این ویلا از 4 تا 5 نفر بوده و اگر بخواهید نفرات بیشتری را با خود به این ویلا ببرید، باید برای هر نفر که  اضافه، 100 هزار تومان بپردازید. لاکوده دارای دو تخته دونفره است. این ویلا امکانات خوبی دارد، اگر بخواهیم به امکانات این ویلا را بگوییم می‌توانیم به کولر گازی، گاز، گرمایش کف، آب، برق، حمام، مبلمان و تلویزیون اشاره کنیم.

خانه اییلاقی لاکوده دارای یک استخر بوده و می‌توانید در هر زمانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید. این ویلا در نزدیکی دریا و مکان‌های تفریحی و گردشگری چالوس واقع شده است. ویلا لاکوده در بلوار خط هشت چالوس و 500 متری دریا ساخته شده.

برای ورود به ویلا باید ساعت 2 ظهر اقدام کرده و آن را ساعت 12 تخلیه کنید استعمال دخانیات در ویلا ممنوع است برگزاری مراسم در این ویلا ممنوع است گروه‌های مجرد در این ویلا پذیرش نمی‌کنند ویلا سام 1

اگر دنبال یک ویلا دوبلکس و لوکس در چالوس هستید، ویلا سام بهترین گزینه برای شما است. این ویلا حیاط ندارد، اما امکاناتی بهتر و کاربردی‌تر از حیاط به شما ارائه می‌دهد. ویلا سام 1 دارای پارکینگ، حیاط خلوت و تراس است. تراس این ویلا به سمت دریا و جنگل بوده که شما می‌توانید در آن‌جا لحظات خوبی را سپری کنید.

این ویلا امکانات خوبی مانند آب، برق، گاز، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، کولر گازی، مبلمان، باربیکیو، تلویزیون، جارو برقی و وسایل آشپزی دارد. این ویلا امکانات گرمایشی منحصربه‌فردی هم دارد. اگر بخواهیم به امکانات گرمایشی ویلا سام 1 شامل بخاری گازی، شومینه، شوفاژ و گرمایش کف می‌شود.

جالب است بدانید برای اقامت کوتاه مدت 10 درصد تخفیف به شما می‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهند و برای اقامت‌های بلند مدت شامل 30 درصد تخفیف خواهید شد. اگر نفر اضافی با خود به این ویلا لوکس ببرید و از امکانات ویلا مثل تخت و رخت خواب استفاده نکند، مبلغی به اجاره ویلا اضافه نمی‌شود و شما می‌توانید به راحتی اجاره ویلا چالوس را انجام دهید.

ویلاهای رامسر

رامسر شهری دریایی و جنگلی در شمال ایران است که سالانه گردشگران زیادی برای دیدن از این شهر به آن سفر می‌کنند. این شهر دارای اقامت‌گاه‌های زیادی بوده و این یک مزیت برای رامسر محسوب می‌شود. شما می‌توانید به راحتی اجاره ویلا رامسر را انجام دهید.

کلبه سپیدار

اگر دنبال یک ویلا یا کلبه می‌گردید که در جنگل و دور از آلودگی‌های صوتی شهری باشد، این کلبه بهترین انتخاب برای شما به‌شمار می‌رود. کلبه سپیدار با ساختن یک فضای کاملا کلاسیک و زیبا مخصوص این است که شما دور از شلوغی‌ها در یک جا ریلکس کنید.

کلبه سپیدار دارای امکانات خوبی بوده و اگر بخواهیم به امکانات این خانه اییلاقی اشاره کنیم می‌توانیم به سیستم گرمایشی مجهز به بخاری گازی و برقی، سیستم تهویه هوا، لوازم آشپزی، بالکن، تلوزیون، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی را نام ببریم.

ویلا رامسر

این ویلا در دل جنگل و در یک روستای بسیار زیبا در نزدیکی رامسر ساخته شده است. این ویلای رامسر دارای امکانات خوبی است اگر بخواهیم برای اشاره به امکانات آن می‌توانیم به باربیکیو، تلویزیون، اجاق گاز و... را بگوییم. ظرفیت این ویلا از 4 تا 6 نفر است و شما می‌توانید در این مکان لحظات خوبی سپری کنید. شما می‌توانید اجاره ویلا رامسر را به راحتی از روش حضوری و آنلاین انجام دهید.

ما شما را در این مطلب با ویلا های رامسر و چابهار و نحوۀ اجاره ویلا شمال آشنا کرده‌ایم. شما می‌توانید در علی بابا به راحتی اجاره ویلا چالوس و اجاره ویلا رامسر را انجام دهید.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: ویلا اجاره ویلا ویلا رامسر راحتی اجاره ویلا شما می توانید شما می توانید انجام دهید امکانات خوبی اگر بخواهیم ویلا رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE

به دنبال درفت امسال یک تگ تیم محبوب از یکدیگر جدا شدند.

طبق نتایجی که در شب اول درفت به دست آمد، اعضای تگ تیم ولف داگز به دو برند مجزا منتقل شدند، به عبارت دقیق‌تر بران بریکر به برند راو منتقل شد و برن کوربن نیز پس از پایان شو اعلام شد که به برند اسمکدان منتقل شده است.

طرفداری | به گزارش Fightful Select، تریپل اچ و نویسندگان WWE از همین حالا به بران بریکر به دید یک فوق ستاره نگاه می‌کنند و به همین دلیل تمصیم گرفتند او ادامه دوران حرفه‌ای خود را در صحنه انفرادی دنبال کند. از سوی دیگر، انتظار می‌رود که برن کوربن تغییر کاراکتر مجددی را تجربه کند و به احتمال زیاد یک شروع تازه را در جمع ستارگان اصلی خواهد داشت.

بران بریکر و برن کوربن که در ابتدا رقیب یکدیگر بودند، در تغییری غیرمنتظره با هم تگ تیم شدند. آنها علاوه بر قهرمانی در تورنومنت سالیانه تگ تیم داستی رودز توانستند با پیروزی برابر د فمیلی کمربندهای تگ تیم NXT را نیز تصاحب کنند. دوره قهرمانی آنها با کمربندهای تگ تیم بعد از 57 روز و به دنبال شکست برابر آکسیم و نیتان فریزر در تاریخ 9 آوریل به پایان رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)