Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب علی آبادکتول گفت: رای قطعی مسدود کردن ۱۲۰ حلقه چاه غیرمجاز در سال‌های گذشته در این شهرستان صادر و برای اجرا به امور آب ارجاع شد اما بلاتکلیف مانده بود و در این راستا ۴۰ حلقه چاه غیرمجاز در علی آبادکتول مسدود شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از دادگستری گلستان، حسینعلی ایزد در این باره اظهار داشت: با دستور رئیس کل دادگستری استان گلستان و پیگیری دادستان مرکز  استان، اداره آب شهرستان مکلف به اجرای این آرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته گذشته 40 حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان مسدود شد و به مرور بقیه چاه‌های غیرمجاز هم پُر و مسلوب المنفعه خواهد شد.

3 حلقه چاه غیرمجاز در شهریار و ملارد مسدود شدوجود 5000 چاه غیرمجاز در استان کرمانشاه؛ روند کند مسدودسازی منابع آب زیرزمینی تهدید می‌کند

پیشتر رئیس کل دادگستری استان گلستان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان گفته بود هیچ عذر و تعللی از دستگاه‌های متولی در اجرای آرای قلع و قمع و مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز، پذیرفته نیست و مدیرانی که اجرای وظایف قانونی خود را نادیده بگیرند با جرم ترک فعل روبه‌رو خواهند شد.

گفتنی است کارشناسان بارها درباره برداشت بی‌رویه از سفره‌های زیرزمینی و فرونشست زمین در استان گلستان هشدار داده‌اند.

انتهای پیام/582/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حلقه چاه غیرمجاز استان گلستان مسدود شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله بصورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به این مطلب که از امروز کوچکترین زباله ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولان شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

کد خبر 6093175

دیگر خبرها

  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل