Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@15:43:29 GMT

ساخت سایت اینترنتی چه شرایطی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۲۴۸۰

ساخت سایت اینترنتی چه شرایطی دارد؟

من هم می‌توانم برای خودم سایت بسازم؟ برای ساخت سایت در اینترنت باید چه کار کنم؟ - اخبار بازار -

اگر تصمیم گرفتید یک سایت اینترنتی بسازید، احتمالا با این سوالات مواجه شده‌اید. خیلی از ما فکر می‌کنیم که ایجاد سایت کار سختی است و باید شرایط لازم برای انجام آن را داشته باشیم.

به همین دلیل در ادامه این مطلب قرار است در مورد شرایط و پیش نیازهای طراحی سایت توضیح دهیم و بگوییم که ساخت سایت چه شرایطی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا می‌توانم یک سایت در اینترنت ایجاد کنم؟

احتمالا به این نتیجه رسیدید که سایت اینترنتی می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند. حالا ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که آیا شرایط راه‌اندازی سایت را دارم؟ در جواب باید بگوییم که ساخت سایت هیچ پیش نیاز و شرایطی ندارد. یعنی در هر شرایطی می‌توانید یک سایت اینترنتی بسازید و از آن به درآمد برسید.

حتی لازم نیست کار  ساخت سایت  را به فرد دیگری بسپارید. خودتان با هر سطح دانشی که نسبت به اینترنت دارید، می‌توانید یک سایت کامل بسازید و آن را مدیریت کنید. شاید از این حرف تعجب کنید، اما واقعا چنین چیزی امکان پذیر است.

روش‌های مختلفی برای ساخت سایت وجود دارد که بعضی از آن‌ها سخت و پیچیده هستند و به مهارت زیادی احتیاج دارند. در این بین راه‌های ساده و سریعی هم وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سایت خودتان را بسازید.

برای این که بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن یک سایت اینترنتی بسازید، سایت سازها و فروشگاه سازها انتخاب خیلی خوبی برای شما هستند. با این سرویس‌ها می‌توانید به تنهایی و بدون نیاز به برنامه نویسی و دانش فنی خاصی یک سایت بسازید و آن را مدیریت کنید.

پرتال یکی از همین سرویس‌هاست که به سادگی شما را صاحب یک سایت یا فروشگاه اینترنتی می‌کند. با ثبت نام در  فروشگاه ساز پرتال  می‌توانید به تمام امکاناتی که برای سایت‌تان نیاز دارید، دسترسی پیدا کنید.

برای ساخت فروشگاه اینترنتی فقط کافیست در سایت پرتال ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام، وارد پنل کاربری فروشگاه ساز می‌شوید. در این پنل چند ویدیو آموزشی کوتاه قرار گرفته که در آن‌ها نحوه طراحی سایت با فروشگاه ساز و مدیریت آن توضیح داده شده است.

بعد از دیدن این ویدیوها در کمتر از 1 هفته سایت خودتان را می‌سازید. در ضمن پرتال بیشتر از 50 قالب مختلف و زیبا دارد که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی سایت خودتان استفاده کنید.

برای فروش اینترنتی چه تعداد محصول باید داشته باشم؟

بهانه‌های زیادی برای شروع نکردن کسب و کار اینترنتی یا به تاخیر انداختن آن وجود دارد. یکی از موارد این است که فکر می‌کنید برای ساخت فروشگاه اینترنتی حتما باید تعداد زیادی محصول داشته باشید. ابتدا باید بگویم که فروشگاه اینترنتی تفاوت زیادی با فروشگاه فیزیکی دارد. شما در فروشگاه فیزیکی حتما باید تعداد زیادی محصول داشته باشید و مغازه شما خالی نباشد، اما در فروشگاه اینترنتی لازم نیست حتما محصول زیادی داشته باشید.

شاید باور کردنش سخت باشد، اما فروشگاه‌هایی در اینترنت هستند که فقط با 1 یا 2 نوع محصول، درآمد میلیونی دارند. پس شما هم قطعا می‌توانید با تعداد کمی محصول، فروش اینترنتی را شروع کنید. یکی از ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی این است که محدودیتی در تعداد و تنوع کالا ندارید. یعنی می‌توانید حتی هزاران نوع کالا را در سایت‌تان قرار دهید و بفروشید.

ساخت سایت و مدیریت آن زمان زیادی از من می‌گیرد؟

یکی دیگر از باورهای نادرست در مورد سایت این است که بعضی‌ها فکر می‌کنند برای مدیریت آن حتما باید چند نفر را استخدام کنند.

این که یک کارمند داشته باشید که به کارهای سایت رسیدگی کند، نکته مثبتی است و باعث می‌شود زمان بیشتری برای کارهای دیگر داشته باشید. اگر نمی‌خواهید یک کارمند استخدام کنید، خودتان هم به راحتی می‌توانید سایت‌تان را تکمیل کرده و آن را مدیریت کنید.

شاید فکر کنید که مدیریت سایت و کار با آن به تخصص خاصی نیاز دارد، اما این طور نیست. حتی اگر زیاد با اینترنت کار نکرده‌اید، باز هم می‌توانید به تنهایی یک سایت بسازید و آن را مدیریت کنید. انجام این کارها زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. اگر روزانه 3 ساعت را به کارهای سایت‌تان اختصاص دهید، نهایتا 2 تا 3 روز طول می‌کشد تا سایت‌تان آماده شود.

وقتی که سایت‌تان کامل شد، باید محصولات خودتان را در آن قرار دهید. زمان لازم برای انجام این کار به تعداد محصولات‌تان بستگی دارد. اگر روزی 3 ساعت به این کار اختصاص دهید، روزانه 3 تا 4 محصول را می‌توانید به همراه توضیحات و تصاویر در سایت قرار دهید. بعد از این که کالاهای خودتان را در سایت قرار دادید، باید به صورت منظم در سایت تولید محتوا کنید.

تولید محتوا باعث می‌شود که سایت شما در گوگل رتبه بهتری کسب کند و مشتریان بیشتری هم از شما خرید می‌کنند. اگر همان 3 ساعت در روز را در نظر بگیریم، شما می‌توانید در همین مدت 1 مقاله برای سایت‌تان تهیه کنید و سفارشات دریافت شده را هم مدیریت کنید.

به این ترتیب خودتان به راحتی و بدون نیاز به فرد دیگری یک سایت کامل می‌سازید و آن را مدیریت می‌کنید.

سایت اینترنتی درآمدتان را چند برابر می‌کند

همانطور که گفتیم  طراحی سایت  و فروش اینترنتی شرایطی خاصی ندارد و لازم نیست از قبل خودتان را آماده کنید. همین الان می‌توانید یک سایت اینترنتی برای خودتان بسازید و در کمترین زمان ممکن از آن به درآمد برسید.

فروشگاه ساز پرتال 7 روز تست رایگان برای کاربران در نظر گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم که به سایت پرتال بروید و سایت خودتان را بدون پرداخت حتی 1 ریال ایجاد کنید.

اگر از امکانات و خدمات فروشگاه ساز رضایت داشتید، می‌توانید یکی از پکیج‌های پرتال را بخرید و کسب و کار اینترنتی شما آماده درآمدزایی می‌شود.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آن را مدیریت کنید فروشگاه اینترنتی یک سایت اینترنتی توانید یک فروشگاه ساز داشته باشید سایت خودتان طراحی سایت برای ساخت ساخت سایت سایت تان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد

رئیس اطاق اصناف اراک گفت: نصب برچسب با نانوایی‌هاست و در صورتی که فروشگاه‌ها اقدام به فروش نان بدون برچسب کنند هر دو واحد جریمه می‌شوند.
بسطامی با اشاره به اینکه در بعضی فروشگاه‌ها نان با چند برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسید تصریح کرد: با اعمال این قانون فروشگاه‌ها نان را فقط با افزایش ۱۲ درصدی و نه بیشتر می‌توانند بفروشند.
او با بیان اینکه دو هزار واحد صنفی در اراک فعال است افزود: از دو هفته اخیر تاکنون در بازرسی از فروشگاه‌های مختلف شهر این موضوع رصد شده و تاکنون ۱۲۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • هشدار! به خط قرمز نزدیک می‌شوید
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد