Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس، یکصد و سی‌امین مصاف خود در جام حذفی را پیش رو دارد. البته از مجموع 129 بازی‌ قبلی، سه دیدار با توجه به انصراف سرخپوشان یا حریفان اصلا برگزار نشده است.

به گزارش برنا، سرخپوشان ایران در طول رقابت‌های جام حذفی کشور از سال 1355 تا کنون 129 مصاف را پیش روی خود داشته‌اند که از این تعداد، 126 بازی انجام شد و سه مسابقه با توجه به انصراف پرسپولیس یا حریفش به انجام نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این کناره‌گیری‌ها در سال 1375 اتفاق افتاد که سرخپوشان پای فینال بودند ولی به عنوان قهرمان لیگ ایران، جام حذفی را در نیمه نهایی ادامه ندادند و برق شیراز راهی فینال بازی‌ها شد.

پرسپولیس تاکنون 6 بار عنوان نائب قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرده است.

در جریان 126 بازی انجام شده، پرسپولیس در جریان مسابقه و دو وقت اضافه 78 پیروزی و در ضربات پنالتی 9 صعود را رقم زده است و هیچ یک از قهرمانی‌های حذفی در ضربات پنالتی رقم نخورد.

پرسپولیس همچنین در جریان مسابقه و وقت‌های اضافی فقط 19 شکست را تجربه کرده است و 8 بار هم با ضربات پنالتی از راه‌یابی به مراحل بالاتر باز ماند.

در کل 29 بازی پرسپولیس در جام حذفی نیز در وقت‌های قانونی مسابقه به تساوی انجامیده است.

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جام حذفی بازی پرسپولیس نیمه نهایی برق شکست پرسپولیس جام حذفی نیمه نهایی پیروزی پنالتی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود

به گزارش "ورزش‌سه"، پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی با وجود اینکه کسی تصور نمی‌کرد در مسیر درستی به سوی قهرمانی قرار بگیرد، توانسته به ماجراجویی خود برای تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته ادامه بدهد و در این بین نمایشی که اورونوف ارائه کرده در برخی از مسابقات سبب برتری سرخ‌پوشان شده و کمک بزرگی به اوسمار کرده تا شروع خوبی به‌عنوان جانشین یحیی داشته باشد و حتی در آستانه تمدید قرارداد هم قرار بگیرد. 

در مصاف با سپاهان اورونوف می‌توانست بار دیگر در روزی که سرخپوشان به‌شدت به کسب سه امتیاز نیاز داشتند، چهره تعیین کننده مسابقه باشد، ولی مورایس که پیش‌تر نیز در مصاف با نیروی هوایی نشان داده بود که حساسیت ویژه‌ای روی ستاره‌های تیم حریف دارد، این‌بار هم یک بازیکن را مأمور یارگیری و زیر نظر گرفتن حرکات ستاره تکنیکی پرسپولیس کرده بود تا اجازه ندهد این بازیکن عملکرد هفته‌های اخیر را تکرار کند. 

اورونوف در طول مسابقه مقابل سپاهان تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما بازیکنان سپاهان که با نمایشی محافظه‌کارانه برای کسب حداقل یک امتیاز پا به ورزشگاه آزادی گذاشته بودند، توانستند عملکرد بهتری نسبت به ستاره تکنیکی ازبک پرسپولیس و سایر ستاره‌های این تیم داشته باشند تا وقتی بیژن حیدری سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد، پرسپولیس نتوانسته باشد از غفلت استقلال در تبریز برای گرفتن صدر جدول استفاده کند و حالا همچنان رقابت سرخابی‌های پایتخت در ۵ هفته باقی‌مانده در شرایطی که اوضاع کاملا در درست جواد نکونام و شاگردانش است، برای کسب قهرمانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند