Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:50:17 GMT

مطالعات سند ملی آمایش سرزمین در بخش آب منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۲۶۴۸

مطالعات سند ملی آمایش سرزمین در بخش آب منتشر شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز، یکی از مهمترین بخش های مطالعات سند ملی آمایش سرزمین به همت پژوهشگران مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری منتشر شد. بر همین اساس مطالعات سند ملی آمایش سرزمین در بخش "آب" جهت استفاده علاقمندان و پژوهشگران حوزه آمایش، محیط زیست، آب و انرژی به منظور استفاده عموم به صورت رایگان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالعات سند ملی آمایش در بخش آب برای نخستین بار به همت گروه پژوهشی آمایش سرزمین ، توسعه و توازن منطقه ای مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری جهت استفاده علاقمندان و محققین منتشر و در دسترس عموم قرار گرفت.

این گزارش در 159 صفحه تنظیم شده است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این گزارش با موضوعات متنوعی همچون: روند تغییرات منابع آب جهان و ایران، وضعیت اقلیم، بیلان آب، روند تغییرات اقلیمی و منابع آب کشور، چالش های اصلی آب کشور و .. آشنا شوند.

این فایل از    در دسترس است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمایش سرزمین محیط زیست آب توسعه مطالعات سند ملی آمایش آمایش سرزمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان ناظر، پژوهشگر و استاد متون عرفانی و آثار محیی الدین ابن عربی، از سوی انتشارات سلوک ما وارد بازار نشر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این کتاب دو جلدی در 1240 صفحه نگارش یافته است و مشتمل بر تحقیقات گسترده و با استناد به بیش از 300 منبع نگارش یافته است و کم و بیش نظرات جمعی از شارحان فصوص همچون کاشانی و قیصری و ابن ترکه اصفهانی و مهائمی و جامی و بالی افندی و نابلسی را نیز در بر دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد