Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:09:55 GMT

آتش‌سوزی ساختمان بلندمرتبه در اردبیل مهار شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۲۷۳۶

آتش‌سوزی ساختمان بلندمرتبه در اردبیل مهار شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

قربان کاجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل در محل حادثه اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۰۱ دقیقه پیش‌ازظهر امروز آتش‌سوزی یک ساختمان بلندمرتبه ۱۰ طبقه در خیابان حافظ اردبیل، به مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام گردید.

وی افزود: کلیه نیروهای ایستگاه ۴ در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به حساسیت حادثه، کلیه ۷ ایستگاه آتش‌نشانی شهرستان اردبیل نیز با تمام تجهیزات در محل حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از نردبان الکترونیکی ۵۶ متری آتش‌نشانی اردبیل

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه آخر ساختمان بلندمرتبه ۱۰ طبقه رخ داده بود که با تلاش کلیه نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی در مدت بیش از یک ساعت و ۳۰ دقیقه اطفا شده و ایمن‌سازی‌‌های لازمه صورت پذیرفت.

کاجی ادامه داد: با توجه به ارتفاع زیاد محل آتش‌سوزی، نردبان الکترونیکی ۵۶ متری آتش‌نشانی اردبیل در محل حادثه حاضر و کمک بسزایی در اطفای حریق داشت و مابقی اطفای حریق توسط آب‌رسانی و کپسول‌های اطفا انجام شد.

حضور داوطلبانه نیروهای خارج از شیفت آتش‌نشانی اردبیل

وی با اشاره به جان‌فشانی مأمورین آتش‌نشانی اردبیل بیان کرد: در دقایق اولیه اعلام آتش‌سوزی به سازمان آتش‌نشانی اردبیل، علاوه بر اعزام نیروهای در حال خدمت، نیروهای خارج از شیفت و در حال استراحت به شکل داوطلبانه در محل حادثه حاضر شده و برای انجام هرگونه عملیات اعلام آمادگی کردند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل نیز درباره مصدومان این حادثه گفت: خوشبختانه حادثه تلفات و مصدومیت جدی نداشته است و به‌دلیل سقوط کامپوزیت در حال سوختن بر روی دست یکی از کارگران ساختمانی، دچار سوختگی جزئی و یکی از رانندگان ماشین سنگین ساختمانی نیز به‌دلیل شوک عصبی حادثه به بیمارستان دکتر فاطمی منتقل شدند.

 

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی حریق آتش نشانی اردبیل محل حادثه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین