Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: 10 بیمار بدحال کرونایی در بیست و چهارساعت گذشته در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته 33 بیمار جدید در بیمارستانهای استان بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین تعداد موارد قطعی ابتلا به 46 نفر رسیده و  10 بیمار با علائم حاد تنفسی هم در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

ارداقیان یادآورشد: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ فوتی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا ثبت نشده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته 33 بیمار هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی گفت: در حال حاضر 178 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری هستند.

ارداقیان اضافه کرد: تعداد بستری های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای انتشار تاکنون به 44 هزار و 988 نفر رسیده و تعداد فوتی ها نیز دو هزار و 664 نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: تعداد موارد قطعی مبتلا به کرونا در استان تا امروز به 125هزار و 67 نفر و تعداد افراد محتمل و مشکوک به 21 هزار و 98 نفر رسیده است.

ارداقیان گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 36 هزار و 149 نفر از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند.

وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون در استان نیز اظهارداشت: تاکنون بیش از 91 درصد افراد بین 12 تا 18 سال نوبت اول واکسن را دریافت کرده اند و میزان واکسیناسیون در جمیعت بالای 12سال به 93.08 درصد رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اضافه کرد: همچنین 80.50 درصد جمعیت بالای 12 سال استان تاکنون نوبت اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده اند 

ارداقیان اظهار کرد: تا کنون در استان یک میلیون و 880 هزار و 94 دز واکسن تزریق شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا درمان ویروس دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان استان قزوین دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون علوم پزشکی قزوین سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند

به گزارش صدای ایران از ایلنا، یک منبع کارگری در شهرداری رودبار گفت: خواسته اصلی کارگران شهرداری رودبار که دو تا سه روز پیش به خاطر آن اقدام به اعتراض صنفی کردند، پرداخت ۴ ماه حقوق سال ۱۴۰۰، اضافه کاری و ارائه لباس و کفش مناسب و سایر مزایای شغلی است.

یکی از کارگران گفت: از حداقل‌های مزدی برخورداریم حال آنکه همان حداقل حقوق هم از بهمن ماه سال گذشته بدون محاسبه اضافه کاری پرداخت می‌شود.

او گفت: دلیل شکل گیری اعتراض کارگران، حضور بازرسان استانداری در محل شهرداری بود تا از این طریق مشکلاتمان را به گوش مسئولان بالا دستی برسانیم، اما متاسفانه استمرار و طولانی شدن پیگیری‌های صنفی کارگران باعث تهدید کارگران شد در عین حال بازرسان استانداری هم به خواسته‌های کارگران اهمیت ندادند.

این کارگر با بیان اینکه از بدو شروع به کار هر ماه مطالبات مزدی و بیمه‌ای ما با تاخیر پرداخت شده است، در ارتباط با مطالبات خود و همکارانش گفت: در سال ۱۴۰۰ شرایط مالی شهرداری به گونه‌ای بود که پیمانکار امکان وصول صورت وضعیت‌های مالی خود را از شهرداری نداشت به همین دلیل در طول ۱۲ ماه از سال ۱۴۰۰ هر ماه مبالغ کمی را به عنوان علی‌الحساب از کارفرما دریافت کرده‌ایم که مجموع مطالبات در این سال به حدود ۴ ماه می‌رسد. در عین حال چندین ماه حق بیمه سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ کارگران به حساب تامین اجتماعی واریز نشده است. به همین دلیل شماری از کارگران برای وصول این طلب قدیمی از پیمانکار وقت شکایت کرده‌اند، اما پیمانکار حاضر به پرداخت طلب کارگران نیست.

او از دستگاه‌های نظارتی خواست پرونده تخلفات شهرداری را بررسی کنند، تا با تمام کسانی که با از بین بردن حق کارگران در تخلفات مالی شهرداری رودبار دست داشته‌اند، برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند