Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@15:17:19 GMT

اومیکرون در انگلیس جان ۱۲ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۲۸۲۵

اومیکرون در انگلیس جان ۱۲ نفر را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری رویترز با اشاره به انتشار سریع نوع جدید ویروس کرونا در انگلیس نوشت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ هزار نفر مبتلای دیگر به اومیکرون در این کشور شناسایی شده و تاکنون مرگ ۱۲ نفر هم در اثر ابتلا به این سویه تائید شده است.

به گزارش رویترز، آخرین داده های سازمان خدمات درمانی ملی انگلیس نشان می دهد که تعداد موارد تایید شده مبتلا به سویه اومیکرون در انگلیس طی ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۱۲ هزار نفر افزایش یافته و به این ترتیب شمار کلی مبتلایان به این سویه به ۳۷ هزار و ۱۰۱ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داده های جدید نشان می دهد در حالیکه تاکنون ۱۰۴ نفر مشکوک به ابتلا به سویه اومیکرون در بیمارستان های انگلیس بستری شده اند، شمار جان باختگان ناشی از ابتلا به این سویه ۱۲ نفر گزارش شده است.

در حالیکه کارشناسان امور بهداشت خواستار اقدامات جدی برای جلوگیری از گسترش این سویه جدید شده اند، «ساجد جاوید» وزیر بهداشت دولت این کشور امروز گفت که اومیکرون ۶۰ درصد مبتلایان در انگلیس و ۸۰ درصد را تنها در شهر لندن تشکیل می دهد.

این در حالی است که پیش از این مقامات بهداشتی انگلیس اعتراف کرده بودند که این رقم اعلام شده تنها قطره ای در دریای تعداد واقعی است.

در هفته گذشته آزمایش کرونای بیش از نیم میلیون نفر در این کشور مثبت اعلام شد و تنها دیروز /یکشنبه/ بیش از ۹۰ هزار مورد مبتلای جدید به این سویه شناسایی شدند.

با این وجود وزیر بهداشت این کشور اروپایی اوایل امروز از قبول برقراری محدودیت‌های جدید به دلیل شیوع سویه جهش یافته در کشور خودداری کرد.

مقامات بهداشتی تاکید می کنند چنانچه وزیر بهداشت به قبول محدودیت های تازه تن ندهد، بیمارستان های انگلیس مجبور می شوند روزانه تا سه هزار نفر بیمار کرونایی را بستری کنند.

براساس آخرین آمار منتشر شده تاکنون بیش از ۱۱ میلیون و ۳۶۱ هزار نفر در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده و از این میان بالغ بر ۱۴۷ هزار نفر جان خود را از دست داده اند. آمار بدست آمده نشان می دهد ۶۹.۹ درصد شهروندان این کشور هر دو دز واکسن کووید-۱۹ را دریافت و ۴۰.۴ درصد هم دز سوم را تزریق کرده اند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امیکرون انگلیس کرونا ویروس هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق لوپتگی با وستهام

سرمربی پیشین رئال مادرید تابستان پیش رو جانشین دیوید مویس در وستهام خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی که اخیراً بحث احتمال حضورش روی نیمکت تیم‌هایی همچون میلان، کریستال‌پالاس، وستهام و بایرن مونیخ مطرح شده بود، تابستان پیش رو با یک تیم لیگ برتر انگلیس به عرصه مربیگری بازمی‌گردد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این باره خبر داد؛ لوپتگی با باشگاه وستهام به توافق رسیده و تابستان پیش رو جانشین دیوید مویس در این تیم خواهد شد. طبق ادعای رومانو؛ این مربی اسپانیایی با پذیرش پیشنهاد وستهام، حالا آماده طی کردن فرایند رسمی شدن حضورش روی نیمکت چکش‌ها است.

هواداران، لوپتگی را پس زدند؛ میلان گزینه‌اش را تغییر داد

خولن لوپتگی 57 ساله فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند. پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سرمربی پیشین تیم‌های پورتو، رئال مادرید و سویا اخیراً پبشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان با دستمزد 15.4 میلیون پوند در سال را رد کرده است.

وستهام در حال حاضر با 49 امتیاز در رده‌ نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق لوپتگی با وستهام
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!
  • رسمی؛ ایپسویچ پس از 22 سال به لیگ برتر انگلیس صعود کرد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق