Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد برخوردار» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دهمین دوره جایزه ادبی یوسف (داستان‌های کوتاه دفاع مقدس) در ۲ بخش بزرگسال و نوجوان و بخش ویژه (داستان شهیدان) برگزار و ۸۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد.

به گفته وی، بعد از داوری نهایی آثار، «سمانه مستقیمی» با داستان "کافه مهتاب"، «لیلا گودرزیان فرد» با داستان "فصل سنجدها" و «فاطمه بیگ زاده» با داستان "به نام علیرضا" به ترتیب عناوین اول تا سوم جشنواره ادبی داستان کوتاه استان همدان را به خود اختصاص داده و آثار آنها به مرحله ملی جشنواره ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی دهمین جشنواره ادبی یوسف استان همدان اظهار داشت: «مهسا مظفری» با داستان "مرده و قولش"، «مسعود ویژه» با داستان "بمبی که عمل نکرد"، «الهه افصلی» با داستان "طعم آب" و «مریم مهدوی حرمت» با داستان "دوست ناخوانده" نیز با آثار شایسته تقدیر این دوره از جشنواره انتخاب شدند.

برخوردار همچنین با اشاره به معرفی منتخبین فراخوان دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس، افزود: این جشنواره در محورهای نقش دفاع مقدس در تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی، دفاع مقدس و جنگ نرم، نقش دفاع در سلامت عمومی جامعه، دفاع مقدس و مدافعان سلامت، شهدای شاخص، شاعران شهید، زنان شهید، پیوند عاشورا و دفاع مقدس، زیبایی‌های کربلا، سیمای حضرت سیدالشهدا(ع) در آینه قران کریم، عاشورا و مدافعان حرم و عاشورا و جوانان برگزار شد.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس اظهار داشت: «امیرعلی سلیمانی، مریم کاظمی و ریحانه نوری» به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم جشنواره معرفی شدند و از «زیبا حسینی و نرگس شعبانی» نیز تقدیر شد.

به گفته وی، در فراخوان دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس ۴۰۰ اثر به دبیرخانه استانی ارسال شد که پنج اثر آن انتخاب و به جشنواره ملی شعر دفاع مقدس معرفی شد.

جشنواره ادبی یوسف در سال ۱۳۸۵ با یاد و گرامیداشت شهید «یوسف ملک شامَران» پایه گذاری شد و تا کنون هشت جلد کتاب با عنوان یوسف به عنوان دستاورد جشنواره منتشر شده است.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس همدان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس همدان دهمین جشنواره شعر دفاع مقدس جشنواره ادبی ادبی یوسف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها