Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجره پرسپولیس باز شد

با تایید وکیل کالدرون مبنی بر دریافت مطالبات این مربی از پرسپولیس، پنجره نقل‌ و انتقالات سرخ‌ها باز شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، با پرداخت تمام مطالبات گابریل کالدرون و دستیارش خواکین توسط باشگاه پرسپولیس، وکیل این مربی آرژانتینی طی نامه‌ای به فیفا، دریافت پول را تایید کرد تا پنجره نقل‌ و انتقلاتی باشگاه پرسپولیس رسما باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد، در حالی که فقط ۱۲۵ هزار دلار از قسط نخست ۳۰۰ هزار دلاری گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی وقت پرسپولیس باقیمانده بود، مبلغ مذکور با ۱۰ روز تاخیر نسبت به توافق دو طرف به حساب کالدرون واریز شد و به خاطر همین تاخیر ۱۰ روزه، این مربی هم توانست قراردادش را با پرسپولیس یک طرفه فسخ کند و ضمن جدایی در نیم فصل، تمام پول قراردادش (تا پایان فصل) را طلب کند. در نهایت هم با حکم کمیته وضعیت فیفا، پرسپولیس محکوم به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار با ۵ درصد سود سالانه به کالدرون، ۹۵ هزار دلار با ۵ درصد سود سالانه به خواکین و ۷۸ دلار به والنسیا، دستیاران کالدرون شد. با این که در ادامه پرونده کالدرون و خواکین با اعتراض پرسپولیس در دادگاه CAS پیگیری شد اما پرسپولیس مطالبات والنسیا را پرداخت کرد تا فقط در دو پرونده دیگر دگیر باشد.

باشگاه پرسپولیس در نهایت و پس از رای دادگاه CAS نتواست در مهلت تعیین شده مطالبات کالدرون و خواکین را بپردازد و به همین خاطر از ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ پنجره نقل‌ و انتقالاتی این باشگاه توسط کمیته انضباطی فیفا بسته شد و طبق حکم قرار بود به محض پرداخت مطالبات مربی آرژانتینی محرومیت پرسپولیس از نقل‌ و انتقالات لغو شود. حالا پرسپولیس با پرداخت ۷۴۰ هزار دلار به کالدرون و دستیارش و تایید این موضوع این پرونده را مختومه کرد تا پنجره نقل‌ و انتقالات باشگاه رسما باز شود.

ملانی شایر وکیل گابریل کالدرون این خبر را تایید کرد.

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! داور بازی حذفی استقلال غیر قانونی قضاوت کرد + سند نمرات عجیب طارمی مقابل ویزلا؛ ضعیف ترین بازیکن پورتو؟ باشگاه‌های ایتالیایی توان مالی جذب ولاهوویچ را ندارند آمار عجیب رئال مادرید مقابل کادیز؛ 36 شوت، 82% مالکیت توپ اما بدون گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنجره نقل هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق

مدیرعامل شرکت شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: ۲۲ هزار میلیارد تومان اسناد خزانه به حساب تولیدکنندگان برق پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «مصطفی رجبی مشهدی» در گردهمایی سراسری نیروگاه‌های کشور با حضور «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو، «همایون حائری» معاون وزیر در امور برق و انرژی و مدیران نیروگاه‌ها، هدف اصلی از اصلاح روابط مالی صنعت برق را توقف تولید بدهی نیروگاه‌ها اعلام و خاطرنشان‌کرد: شرکت توانیر همه توان خود را برای تحقق این هدف به کار خواهد بست.

وی افزود: بر همین اساس در ۲ سال اخیر در ۲ نوبت یک‌بار ۲۰ همت و یک نوبت هم ۳۰ همت از مطالبات بخش تولید از طریق اسناد خزانه تسویه شده و به‌تازگی هم ۲۱ هزار میلیارد تومان دیگر به حساب تولیدکنندگان برق حرارتی و مقیاس کوچک واریز شد که سهم عمده آن متعلق به نیروگاه‌های خصوصی بود که در شرکت مدیریت شبکه برق ایران تسویه شد.

مدیرعامل توانیر با اشاره به ابلاغیه وزیر نیرو که باید ۱۰۰ درصد معاملات برق به صورت رقابتی در بورس انجام شود، گفت: تا پیش از این مدیریت منابع وابسته به حساب متمرکزی در توانیر بود که با توجه به اولویت‌ها به تولیدکنندگان برق و بخش‌های انتقال و توزیع تخصیص می‌یافت.

وی ادامه‌داد: با اصلاح روابط مالی صنعت برق در صدد کوچک‌تر کردن حساب مدیریت منابع و در ادامه آن استقرار نظام حکمرانی شرکت‌های توزیع هستیم تا خود شرکت‌ها در قبال وصول مطالبات خود مسؤولیت داشته و متناسب با آن هزینه کنند که تحقق این امر، موجب بهبود کارایی شرکت‌ها، رونق گرفتن بورس و افزایش رقابت و شفافیت میان بازیگران بورس انرژی می‌شود.

رجبی مشهدی، به صفر رساندن مطالبات نیروگاه هادر یک بازه زمانی سه ساله که در قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق هم تصریح شده را هدف وزارت نیرو دانست که شرکت توانیر با همه قوا آن را دنبال می‌کند.

کد خبر 749965

دیگر خبرها

  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد