Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دوستانه ای بین تیم ملی فوتبال بانوان با ذوب آهن اصفهان برگزار خواهد شد

تیم ملی فوتبال بانوان در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان می رود.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 27 آذرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده است و ملی پوشان تمرینات خود را تا 8 دی ماه زیرنظر مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس تیم ملی فوتبال بانوان روز شنبه 4 دی ماه در یک دیدار درون اردویی به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان می رود. این دیدار ساعت 13 در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! داور بازی حذفی استقلال غیر قانونی قضاوت کرد + سند نمرات عجیب طارمی مقابل ویزلا؛ ضعیف ترین بازیکن پورتو؟ باشگاه‌های ایتالیایی توان مالی جذب ولاهوویچ را ندارند آمار عجیب رئال مادرید مقابل کادیز؛ 36 شوت، 82% مالکیت توپ اما بدون گل

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت