Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@22:36:51 GMT

خرید لایک واقعی چه کاربردی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۳۴۲۸

خرید لایک واقعی چه کاربردی دارد؟

در سال­های اخیر با توجه به رشد بی سابقه و چشمگیر فضای مجازی و تاثیری که این فضا بر تمامی فعالیت­های ما از جمله نیازهای آموزشی، تفریحی و حتی خرید محصولات مورد نیاز در هر زمینه ای داشته است، صاحبان کسب و کارهای گوناگون را بر آن داشته است تا با گسترش فضای فعالیت خود، کاربران فضای مجازی را نیز به گستره­ ی مخاطبان کسب و کار خود اضافه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال­های اخیر نقشی غیر قابل چشم پوشی در این زمینه ایفا کرده است. با توجه به تلاش بسیار زیاد این شبکه ­ی اجتماعی، مخاطبان آن همواره رو به گسترش بوده و این خود فرصتی برای کسب و کارها ایجاد کرده تا محصولات و خدمات خود را در این بستر در معرض دید افراد گوناگون قرار دهند.

اما از سوی دیگر توجه به این نکته ضروری است که این فضا در کنار نتایج درخشانی که در افزایش سودآوری برای کسب و کارها و حتی افرادی که به عنوان سلبریتی در این فضا به فعالیت مشغولند، به ارمغان آورده­ است، همواره چالش­های بسیاری نیز به همراه داشته است . برای مثال یک نمونه از این چالش­ها، دیر بازده بودن تبلیغات در این فضا به دلیل زمان­بر بودن بدست­ آوردن تعداد فالوور مطلوب و در نتیجه­ ی آن کسب تعداد لایک و کامنت برای جلب اعتماد و آرامش خاطر مخاطبان برای ترغیب آن­ها به خرید از شما و انتخابتان از بین صدها و حتی هزاران صفحه­ ی دیگر مشابه بوده است.

با توجه به این نکته که زمان مهم‌ترین سرمایه در سودآوری یک کسب و کار است، توجه به این امر ضروری خواهد بود که همواره سریع‌ترین راهکار برای رسیدن به شرایط مطلوب می‌تواند در رشد و شناخته شدن بین مخاطبان و خریداران تاثیر بسزایی داشته‌باشد و شما را به هدف خود نزدیک‌تر نماید و از آن‌جا که رساندن تعداد لایک واقعی به یک میزان مطلوب به روشی غیر از خرید لایک بسیار زمان بر بوده و سرعت رشد شما را کند خواهد کرد، این روش می‌تواند سرعت پیشی گرفتن شما از رقبایتان را افزایش داده و تاثیرات فراوان مثبتی را برایتان ایجاد نماید.

جلب اعتماد در فضای اینستاگرام

قبل از پرداختن به ادامه­ ی مقاله ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که اعتماد بین فروشنده و مشتری یکی از شاخص ترین موضوعات در به ثمر رسیدن و انجام یک خرید است. در فضای مجازی به دلیل در ارتباط مستقیم نبودن فروشنده و خریدار، ایجاد فضای اعتماد بسیار سخت تر می شود. افراد همواره به دنبال خرید فالوور اینستاگرام از صفحاتی هستند که از اعتبار کالای عرضه شده توسط آن­ها اطمینان حاصل نمایند و از طرف دیگر بتوانند وضعیت سفارش خود را در هر مرحله پیگیری کرده و نیز از خدمات پس از فروشی مانند تعویض و یا گارانتی مطمئن باشند. یکی دیگر از چالش­های کار در فضای اینستاگرام، همین موضوع است و در صورت بی توجهی می تواند خسارات زیادی به کسب و کار شما وارد نمایند.

کاربری که ممکن است در آینده به یکی از مشتریان خدمات با کالاهای عرضه شده توسط شما تبدیل شود باید به پیج شما به عنوان یک منبع موثق و نیز خود شما به عنوان فردی که سایر مشتریان از عملکردتان در فروش و نیز پس از آن رضایت دارند، اعتماد کند. تعداد لایک­های هر پست شما در اینستاگرام می­تواند یکی از مهم­ترین این شاخص ها باشد. نکته­ ای شاید به ظاهر کوچک ولی در عین حال دارای تاثیراتی عمیق در سرعت گرفتن سودآوری کسب و کار شما.

تعداد لایک واقعی پست چه تاثیری بر مخاطب دارد؟

شرایطی را تصور کنید که در آن شما قصد خرید از یک پیج اینستاگرامی را دارید. ۲ صفحه در این بین کالای مورد نیاز شما را عرضه می­کنند. شما از کدام یک خرید می­کنید؟

یکی از صفحات دارای فالوور زیاد است و نیز برای مثال ۱۰۰۰۰ لایک برای هر کدام از پست هایش دریافت می­کند و در برابر آن صفحه ای است که یا پستانش هیچ لایکی دریافت نمی­کند و یا برای هر پست، تعداد لایک خیلی خیلی کمی دارد. انتخاب شما در این زمینه کدام یک از این صفحات است؟

پاسخ این است که حتی اگر شما به طور ناخودآگاه به این موضوع توجه نکنید، به شکل ناخودآگاه ذهن شما، شما را به سمت پیجی میبرد که دنبال کننده های بالا و تعداد لایک و ویو بالا دارد. زیرا قطعا شما به دنبال پیجی معتبر خواهید بود که اطمینان خاطر زیادی را درباره­ ی صحت خریدتان به شما می­دهد.

به همین دلیل نیز شما به عنوان صاحب یک کسب و کار که برای پیشرفت کاری به دنبال ارتقای صفحه اینستاگرامی خود هستید، باید با تسلط کامل بر این مباحث و در نظر گرفتن تمامی امکاناتی که این فضا به شکل گسترده ای در اختیارتان قرار می­دهد به فعالیت بپردازید تا نتایج مطلوبی را کسب نمایید. زیرا اینستاگرام در کنار تاثیرات مثبتی که می­تواند در فعالیت حرفه­ ای شما داشته باشد، اگر به شکل تخصصی با آن مواجه نشوید، میتواند شما را از رقبایتان عقب بیندازد. از همین رو خرید لایک واقعی و یا خرید ویو می تواند نقطه عطف پیشرفت شما باشد.  

آیا خرید لایک میتواند پیشرفت شما را تضمین نماید؟

پیشرفت در هر زمینه ­ای در واقع نتیجه­ ی مستقیم به کار بستن امکانات و بهره برداری صحیح از شرایط است. هیچگاه یک عامل تنها قادر نخواهد بود پیشرفت شما را به شکل کامل تضمین نماید. اما این تمام ماجرا نیست. شما با خرید لایک واقعی اینستاگرامی می توانید نگاه مثبتی را در برخورد اول  برای مخاطب صفحه­ ی خود ایجاد نمایید.

در قدم بعدی ولی این محتوای شماست که میتواند مخاطب را به مشتری محصول و با خدماتی که ارائه می­دهید تبدیل نماید. پس توصیه ی ما این خواهد بود که در ابتدا با خرید لایک واقعی اینستاگرام مخاطب را به صفحه­ ی خودتان جذب نمایید و اعتماد اولیه­ ای برای مخاطبان فراهم آورید و سپس با تمرکز بر تهیه محتوای مناسب و با کیفیت، وی را به یکی از دنبال کنندگان اصلی خود تبدیل کنید.

نتیجه گیری

هر شکلی از کسب و کار، راه­های مخصوص به خود را برای جلب مشتری نیاز دارد. فعالیت در فضای پر چالش مجازی نیز در کنار سودآوری بسیار خود، نیازمند وقت و انرژی زیاد و هم­چنین تمرکز کافی بر راه­های مخصوص به خود می­باشد. این در حالی است که با تسلط بر شیوه ­های فعالیت در اینستاگرام به راحتی خواهید توانست به سودآوری بسیار در نتایجی کسب اعتماد مخاطبانتان و فروش محصولات خود برسید.

خرید لایک واقعی اینستاگرام کاربرد زیادی در این زمینه خواهد داشت و می تواند سرعت رسیدن شما به رویای کاریتان را بسیار افزایش دهد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که از مشاهده­ ی تاثیرات لایک واقعی بر سرعت کار خود بسیار متعجب خواهید شد. خرید لایک واقعی اینستاگرام، روشی به ظاهر ساده ولی بسیار کاربردی می­باشد. با سرمایه گذاری هوشمندانه به رشد خود در فضای مجازی شتاب ببخشید.

کد خبر 1584554

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید لایک واقعی اینستاگرام تعداد لایک فضای مجازی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه ساخت آسان و کم هزینه دانخوری برای مرغ و خروس‌ها با لوله پلیکا (فیلم) نحوه درست کردن یک چراغ دیواری ساده و ارزان با لوله پلیکا و لامپ LED (فیلم) این روش ساده‌ترین راه برای اتصال شیر آب به لوله پلیکا بزرگ است (فیلم)

دیگر خبرها

  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • جغرافیای لایک‌ها و دیس لایک‌ها
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟