Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@23:20:17 GMT

چطور یک کارگاه تعمیر مبل معتبر پیدا کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۳۴۲۹

چطور یک کارگاه تعمیر مبل معتبر پیدا کنیم؟

تعمیرات مبل در واقع به منظور نوسازی و یا رفع ایرادات مبل انجام می گیرد که این کار شامل تعویض پارچه مبل، فوم و هر چه که مربوط به مبل است می شود. کارگاه ها و مجموعه‌های زیادی برای تعمیرات مبل وجود دارند که یکی از بهترین کارگاه‌های تعمیر مبل , مجموعه مبل کوثر است. این مجموعه با داشتن سابقه ای طولانی در این زمینه فعالیت دارد و با داشتن کادری مجرب آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه کلیه خدمات مربوط به تعمیر مبل و رویه کوبی، رنگ کاری و تعمیرات مبل استیل و راحتی و... را انجام می دهد.

رویه کوبی مبل

بسیاری از افراد برای تنوع و یا در صورت خراب شدن مبل توانایی خرید دوباره مبل را ندارند از این رو گزینه رویه کوبی مبل بهترین گزینه برای این افراد می باشد. این کار را می توان برای تمامی مبل های استیل، راحتی و... انجام داد. رویه کوبی مبل شامل تعویض پارچه مبل، تعویض فوم مبل، کلاف مبل، پارچه و اسفنج مبل، فنر ها، لایکو و کوسن مبل می گردد و راهی مناسب برای نوسازی مبل می باشد.

رویه کوبی جز یکی از مهم ترین قسمت های تعمیرات است و با توجه به اهمیتی که دارد باید توسط افراد با تجربه و کاربلد انجام شود. بنابراین بهتر است این کار را به شرکت های معتبر در این زمینه سپرد. تعمیر مبل کوثر (moblekosar.com) یکی از کارگاه های معتبر تعمیرات مبل است که با خیال راحت می توان رویه کوبی مبل را به آن ها سپرد.

انتخاب پارچه

انتخاب پارچه مناسب برای رویه کوبی یکی از مواردی است که باید به درستی انجام شود و به تخصص خاصی نیاز دارد. معمولا این نوع پارچه ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید می شوند که نوع طبیعی آن از الیاف گیاهان ساخته می شوند و طول عمر زیادی دارند. البته کیفیت این نوع پارچه ها نیز با هم متفاوت می باشند و در چند دسته تقسیم بندی می شوند.

پارچه های مصنوعی نیز در انواع مختلف ساتن، اکریلیک، نایلون، پلی استر و... موجود می باشند و در رویه کوبی مبل از آن ها استفاده می شوند. انتخاب نوع پارچه به سلیقه مشتری بستگی دارد.

رنگ کاری مبلمان

رنگ کاری مبلمان یکی دیگر از مراحل تعمیرات مبل می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است و برای تغییر دکوراسیون منزل می توان رنگ مبل را تغییر داد. رنگ کاری علاوه بر این که در زیبایی مبل تاثیر بسیاری دارد بر طول عمر مبل نیز می افزاید و باعث می شود که در برابر عوامل مختلف مثل رطوبت و آب دچار خرابی و مشکل نگردد.

رنگ مبل در انواع مختلفی موجود می باشد که یکی از آن ها رنگ جلا است که در اصطلاح به آن روغن جلا نیز می گویند. این رنگ بعد از رقیق شدن با مقداری تینر قابل استفاده است و باعث می شود رنگ چوب خود را نمایان کند و زیبایی چوب را دو چندان نماید.

رنگ کیلر جز یکی دیگر از رنگ ها می باشد که مانند رنگ جلا براقیت خاصی به چوب می دهد. اما این رنگ در برابر نور خورشید مقاوم نمی باشد و نباید مدت طولانی آن را در برابر خورشید قرار دهیم.

رنگ بعدی رنگ نیم پلی استر است که در صورت براق و مات موجود می باشد که در صورت ترکیب با تینر براق خواهد بود و در اثر ترکیب با مواد خشک کننده سبب مات شدن آن می شود.

پلی اورتا در دسته دیگر رنگ های مبل است که باعث مقاومت چوب در برابر رطوبت می گردد و در کار فلز نیز از آن استفاده می کنند.

استفاده از ورق طلا و ورق نقره نیز برای رنگ کاری مبلمان استفاده میشوند. به طور کلی باید گفت که رنگ کاری مبل در زیبایی مبلمان تاثیر بسیار زیادی دارد و باید توسط افراد متخصص استفاده شود که در این زمینه باید از شرکت های معتبر استفاده کرد.

تعمیر مبل راحتی

مبلمان در انواع مختلف راحتی و استیل موجود می باشند که تعمیرات آن ها نیز با هم متفاوت است و معمولا تعمیر مبل های راحتی به نسبت مبل های استیل راحت تر است. در این نوع مبل ها بیشتر تعویض پارچه و رویه کوبی مبل مد نظر است و از این رو باید نهایت دقت در انتخاب پارچه و محلی مناسب برای تعمیر آن را در نظر داشت.

تعمیرات مبل با مشاوره و حمل رایگان یکی از مزیت ها اصلی تعمیرات کوثر است که می توان قبل از انجام این کار مشورت های لازم با مشاوران متخصص در این زمینه را انجام داد تا بهترین تصمیم گرفته شد و تمامی تعمیرات طبق سلیقه و نظر مشتری صورت پذیرد تا بعد از انجام تعمیرات مشکلی ایجاد نشود.

معمولا تعمیر مبل راحتی نسبت به خرید این مبل ها بسیار مقرون به صرفه تر است و با هزینه ای بسیار کمتر می توان مبلمان خود را تغییر داد و در هزینه های اضافی صرفه جویی کرد.

تعمیر مبل استیل

مبل های استیل با توجه به ظاهر شیک و سلطنتی که دارند و بیشتر افراد برای داشتن فضایی مجلل از آن ها استفاده می کنند بنابراین هزینه خرید این نوع مبل ها بسیار بالا می باشد پس امکان تعویض آن را برای همه فراهم نمی باشد و بهتر است در صورت ایجاد تنوع و یا رفع ایرادات این مبل ها آن ها را تعمیر کرد.

تعمیر اینگونه مبل ها با توجه منبت کاری که در بدنه آن وجود دارد تخصص خاص خود را لازم دارد از این رو بهتر است تعمیرات این مبل ها را به استادکاران با تجربه سپرد و قبل از سپردن آن ها بررسی های لازم انجام شود. شرکت تعمیر مبل کوثر متخصص در زمینه تعمیرات مبلمان تعمیر انواع مبل استیل را انجام می دهد و با خیال راحت می توان این کار را به آن ها سپرد.

قیمت تعمیرات این مبل ها در مقایسه با خرید آن ها بسیار ناچیز است. البته عوامل بسیار زیادی در تعمیر این نوع مبل ها موثر است یکی از این عوامل مهم میزان فرسودگی و آسیب دیدگی این مبل ها است که با توجه به این میزان قیمت تعمیر هم متفاوت می باشد. علاوه بر این نوع تعمیر، نوع پارچه، میزان پارچه، مواد و متریال مورد استفاده برای تعمیرات از دیگر فاکتور های مهم در قیمت تعمیر این مبل ها است.

نحوه پیدا کردن کارگاه تعمیر مبل معتبر

با توجه به مطالب بیان شده برای پیدا کردن یک کارگاه تعمیر مبل معتبر باید به سابقه کار ، داشتن جواز اتحادیه مبلسازان و نمونه کارهای قبلی کارگاه توجه کرد. برای آشنایی بیشتر و استعلام قیمت خدمات رویه کوبی , رنگ کاری , تعویض پارچه و تعمیرات مبل به سایت moblekosar.com مراجعه نمایید. کارگاه تعمیر مبل کوثر یکی از کارگاه های تعمیر مبل معتبر در سطح شهر تهران است.

کد خبر 1584556

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کارگاه تعمیر مبل رویه کوبی مبل رنگ کاری مبل تعمیرات مبل تعویض پارچه مبل ها نوع پارچه کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر شامگاه سه شنبه (١١ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:یکی از مشکلات این شهرستان نداشتن زون بندی شبکه آب است که در هنگام تعمیرات در یک منطقه، ۵۰ درصد آب شهر قطع می‌شود.

فریدون احمدی افزود: برای حل این مشکل طرح زون بندی شبکه آب شوشتر در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه وجود ساخت و ساز‌های غیرمجاز بر روی شبکه موجب کم فشاری آب در مناطق مختلف شهرستان می‌شود، اظهار کرد: در دو ماه گذشته آب ۱۳۰ باغ ویلا که به صورت غیر قانونی ایجاد شده بودند قطع گردید. 

سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر بیان کرد:تعمیرات اساسی تابلو برق ها، لایروبی ۱۱ مخزن و اصلاح شبکه از جمله اقداماتی است که برای جلوگیری از قطعی و افت فشار در فصل تابستان در حال اجرا می‌باشد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود