Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- شاتا اعلام کرد، محمدرضا پور ابراهیمی در آیین افتتاح معاملات آتی مس و معاملات گواهی سپرده مس و‌ میلگرد در بورس کالای ایران، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت اولین وزیری است که در دولت سیزدهم در بورس حضور می‌یابد و این حضور برای دستگاه‌های اجرایی کشور حامل پیام است.
وی با اشاره به اقدامات خوب سید رضا فاطمی امین در قبال بازار سرمایه، خاطرنشان کرد: بازار سرمایه همواره از قیمت‌گذاری دستوری رنج می‌برد و اقدامات و برنامه‌های وزیر صمت درحوزه بازنگری قیمت‌گذاری دستوری به‌خصوص در بخش خودرو قابل تقدیر است و فاطمی امین در خصوص قیمت تمام شده خودروها برای کاهش اثر قیمتی بر مردم برنامه های خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر آمادگی بورس برای همکاری با وزارت صمت، تصریح کرد: بورس آماده همکاری با وزارت صمت در خصوص عرضه خودروها به خصوص در وهله اول خودروهایی که مشمول قیمت‌گذاری نیست، می‌باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون فاطمی امین وزارت صمت بورس کالا صنعت خودرو آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است

احمد وحیدی روز یکشنبه در بازدید از غرفه توانمندی‌های صادراتی کرمان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران "ایران اکسپو ۲۰۲۴" افزود: استان کرمان از ظرفیت‌های بسیار خوب صادراتی برخوردار است به خصوص در حوزه مس که از ظرفیت‌های بزرگ این استان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: زنجیره ارزش مس باید به صورت کامل تعریف شود و تولیدات این حوزه ارزش‌افزایی داشته باشند.

وزیر کشور همچنین تکمیل زنجیره ارزش خرما و فرش کرمان به عنوان کالاهای اساسی و شاخص این استان را مورد تاکید قرار داد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران «ایران اکسپو ۲۰۲۴» ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

غرفه استان کرمان نیز در سالن ۴۱B نمایشگاه دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در حوزه زنجیره‌ ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • تعریف قریب ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در فارس
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳