Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای ارتقای مهارت شهروندان، آموزش جوانان و نوجوانان در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ متعلق به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، تفاهم‌نامه همکاری مابین شهرداری کاشان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره‌های مصوب، راه‌اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت به منظور ارتقای توان علمی افراد هدف، ارائه سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت بخشی از اهداف مشترک این تفاهم‌نامه است که به امضای حسن بخشنده‌امنیه شهردار کاشان و آرش اخوان مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور نمایندگان شهرداری در کمیته‌های تخصصی اداره به منظور تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی مرتبط با حوزه شهروندی، همکاری شهرداری در معرفی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان به اقشار مختلف جامعه، نیازسنجی و شناسایی گروه‌های هدف نیازمند آموزش و معرفی به مرکز از جمله تعهدات شهرداری در اجرای این تفاهم‌نامه است که محمدحسین واحدیان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به عنوان نماینده شهردار و محمود علوانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان به عنوان نماینده مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در آن حضور دارند.

تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی، همکاری در برگزاری دوره‌های ارتقای مهارت برای افراد هدف همراه با ارائه مدرک معتبر با اولویت همکاری آموزشگاه‌های آزاد بخشی از تعهدات مرکز در این تفاهم‌نامه است که از زمان امضا برای یک سال تعیین شده و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است.

کد خبر 543203

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری شهرداری کاشان فني و حرفه اي مهارت آموزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش فنی و حرفه ای تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان ضمن امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون والیبال عمان، در جلسات مختلف به دیدار و گفت‌وگو با مسئولان ورزش این کشور و رئیس فدراسیون عمان پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختلف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفت‌وگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر رؤسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امور خارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفت‌وگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب (جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو