Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@11:52:37 GMT

آرهوس خدمات آنلاین شهرداری را رایگان کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۳۵۸۶

آرهوس خدمات آنلاین شهرداری را رایگان کرد

شهرداری آرهوس دانمارک پورتالی را برای بهبود رفاه و کمک به شهروندان برای دسترسی رایگان به انواع خدمات راه‌اندازی کرده است؛ در وب سایت (socialkompasset.dk)، شهروندان می‌توانند نمای کلی از خدمات شهرداری آرهوس و انجمن‌های اجتماعی داوطلبانه را مشاهده کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این پورتال به شهروندان اجازه می‌دهد تا در مورد مسائل اجتماعی و بهداشتی کمک و حمایت مورد نیاز خود را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذکر این نکته حائز اهمیت است که این خدمات برای افراد در هر سن و توانایی، قربانیان خشونت و سو استفاده جنسی، پناهندگان و مهاجران، و کسانی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند، در دسترس است. به این ترتیب، پورتال خدمات متنوعی از کمک حقوقی رایگان گرفته تا حتی کمک به انجام تکالیف را ارائه می‌دهد.

در ۲۰ دسامبر، شهرداری آرهوس با افتخار به اشتراک گذاشت که در شش ماه گذشته استقبال بسیار خوبی از پرتال توسط ساکنان شده است. به همین دلیل، وزارت امور اجتماعی بودجه‌ای را برای تبدیل این پروژه از یک پروژه محلی به پروژه‌ای قابل دسترس در سراسر کشور، اختصاص داده است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی شهرداری، این تغییر سطح پروژه باید تا سال ۲۰۲۵ محقق شود.

در سال‌های اخیر، شهردار آرهوس، جاکوب بوندسگارد، سخت تلاش کرده است تا راه‌هایی برای تقویت خدمات رفاهی بیابد. برای ایجاد socialkompasset.dk، شهرداری با جامعه مدنی ارتباط برقرار کرد تا به این هدف دست یابد.

شهردار آرهوس در مورد موفقیت این پورتال گفته است: Socialkompasset.dk نمونه‌ای از این است که چگونه ایجاد پلتفرم مشترک بین شهرداری‌ها و جامعه مدنی می‌تواند منجر به راه‌حل‌های کاملاً منحصربه‌فرد برای شهروندان شود. این درگاه یک راه حل ساده و هوشمندانه برای یک چالش بسیار بزرگ است. من بسیار مفتخرم که سال‌ها تمرکز بر کار داوطلبانه و مشارکت در شهرداری آرهوس به قدری به ثمر نشسته است که اکنون می‌تواند برای دانمارکی‌ها در بسیاری از شهرداری‌های سراسر کشور مفید واقع شود."

کد خبر 543292

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری های جهان دانمارک ارهوس مشارکت شهروندان مشارکت مردمی مشارکت مردم خدمات شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند