Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ذوب‌آهن اصفهان قهرمان نیم‌‌فصل اول لیگ برتر بانوان دور برگشت این رقابت‌ها را با پیروزی مقابل مهرسان آغاز کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام «سردار دل‌ها» بعد از تعطیلی 11 روزه نیم‌فصل با برگزاری چهار دیدار به میزبانی تهران (دو دیدار)، ورامین و اصفهان پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از بازی‌های هفته دهم به میزبانی خانه والیبال تهران، ذوب‌آهن اصفهان میهمان تیم میان‌جدولی مهرسان تهران بود. شاگردان فریبا صادفی که با 9 پیروزی و 26 امتیاز، دور رفت را با قهرمانی در نیم‌فصل پشت سرگذاشته بودند، در آغاز دور برگشت، مجالی برای استفاده از امتیاز میزبانی به مهرسان ندادند و در سه ست متوالی با نتیجه 3 بر صفر مقابل میزبان به پیروزی رسیدند. ذوب‌آهن در این بازی با ثبت امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 15 و 25 بر 14، دهمین برد متوالی را به دست آورد.

در دیگر دیدار هفته دهم، تیم بانوان ورامین که تا این هفته موفق به کسب پیروزی در جریان لیگ برتر والیبال نشده بود، از مس رفسنجان پذیرایی کرد. این دیدار از آن جهت اهمیت داشت که شاگردان نسرین خزانی امیدوار بودند با استفاده از امتیاز میزبانی بتوانند نخستین پیروزی خود را در لیگ برتر زنان جشن بگیرند، اتفاقی که البته رخ نداد تا شاگردان آسیه پام در تیم مس رفسنجان میهمان خود را با نتیجه 3 بر صفر و کسب امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 17 و 25 بر 18 شکست دهند تا نوار ناکامی‌ ورامینی‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

تیم ریف اصفهان نیز در بازی طولانی این هفته، ستارگان فارس را شکست داد. ریف در ست‌های اول، دوم و پنجم موفق به کسب امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 18 و 16 بر 14 شد. ستارگان فارس نیز در ست‌های سوم و چهارم امتیازهای 21 بر 25 و 13 بر 25 را به سود خود ثبت کرد.

آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال بانوان ایران والیبال والیبال بانوان ایران والیبال دور برگشت لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی

تیم فوتبال روستوف در غیاب مهاجم ایرانی‌اش در دیداری خانگی از هفته بیست‌وششم لیگ برتر روسیه به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال روسیه دوشنبه شب تیم روستوف برابر اورنبورگ با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

گل نخست این بازی برای اورنبورگ میهمان در دقیقه 12 توسط جوردی تامپسون به دست آمد. رونالدو (81) و نیکولای کوملینچنکو (6+90) نیز زننده گل‌های روستوف بودند.

محمد محبی در این بازی به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست بازیکنان روستوف حضور نداشت.

شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی

تیم فوتبال روستوف با کسب این پیروزی خانگی 40 امتیازی شد و به رده هفتم جدول 16 تیمی لیگ برتر روسیه صعود کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر