Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:15:51 GMT

ستاره یونایتد و رویایی که محقق شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۳۹۱۵

مارکوس راشفورد تصویر جالبی را از زمان حضورش در آکادمی باشگاه منچستریونایتد منتشر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد که تا اینجای فصل در 12 بازی سه بار برای منچستر یونایتد موفق به گلزنی شده پیش از حضور در تیم اول، مدتی را در رده های پایه باشگاه پشت سر گذاشت. راشفورد در سن هفت سالگی به آکادمی باشگاه منچستریونایتد پیوست در حالیکه او در آن زمان یک هفته را هم در منچسترسیتی گذرانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال ستاره انگلیسی از آن زمان تا به حال دوران فوتبال خود را در منچستریونایتد سپری کرده و در سال 2016 نیز برای اولین بار توسط سرمربی هلندی یعنی لوییس فن خال به تیم اصلی فراخوانده شد و برای تیم بزرگسالان شیاطین سرخ به میدان رفت.

 

در حالی که به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا وقفه ای در بازی های منچستریونایتد رخ داده، مارکوس راشفورد از این فرصت استفاده کرده و در در صفحه اجتماعی خود عکسی را منتشر کرده است؛ تصویری که به دوران حضور او در آکادمی باشگاه منچستر یونایتد برمی‌گردد. راشفورد در این عکس کنار هم تیمی‌های خود قرار دارد و نکته جالب توجه اینکه یکی از آنها دیگر ستاره کنونی یونایتد یعنی اسکات مک تومینای است.

 

 

 

 

راشفورد تا به امروز 283 بازی برای یونایتد در سطح تیم اصلی انجام داده است و تنها 9 گل تا رسیدن به 100 گل برای این باشگاه فاصله دارد.
مک تومینای در این بین 151 بازی برای این باشگاه انجام داده و 15 گل به ثمر رسانده است.

منچستر یونایتد مارکوس راشفورد اسکات مک تومینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد مارکوس راشفورد مارکوس راشفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پنجشنبه شب در دیداری معوقه از رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی چلسی به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند به یک پیروزی مهم در این بازی دست پیدا کند.

این تیم در حال حاضر با دو بازی کمتر تنها هفت امتیاز با استون ویلا که در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته فاصله دارد و در صورتی که بتواند در این دو بازی به پیروزی برسد می‌تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده امیدوار باشد.

پوستکوگلو دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حساس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط تیم: خوب نیست. ما چند مصدوم داشته‌ایم. ورنر از ناحیه همسترینگ احساس درد دارد و با توجه به اینکه تنها دو یا سه هفته از ادامه لیگ مانده، این فصل را از دست داده است. بنویس از ناحیه ماهیچه ران پا دچار مصدومیت شد و تا پایان فصل باید مشغول درمان باشد.

خطا روی ویکاریو: فکر می‌کنم که او متوجه شده است که چالشی در این زمینه وجود دارد. این چیزیست که حتی من هم با آن درگیر هستم چون دیشب دیدار لیگ قهرمانان را دیدم و خطایی روی دروازه‌بان انجام شد که بلافاصله اعلام شد. سعی می‌کنیم این موضوع را روشن کنیم.

نظم رومرو پس از اخراج برابر چلسی: من تا به حال ده‌ها بار صحنه‌ای که او به خاطرش اخراج شد را دیده‌ام، شاید او به خاطر کسی که هست تاوان سنگین پرداخت کرد. من در تمام طول سال هیچ مشکلی با نظم و انضباطش نداشتم. ما در آن بازی شروع خوبی داشتیم و بسیار خوب پیش رفتیم. من مشکلی با این اتفاق نداشته‌ام. اگر این موضوع پیش از این هم رخ داده، تحت هدایت من چنین چیزی نبوده است. او امسال فوق العاده بود.

نشانه‌های پیشرفت: قطعا می‌توان این نشانه‌ها را به وضوح دید. 20 از 20. صددرصد.

دیگر خبرها

  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • توسعه زیرساخت‎‌های شهری و توانمندی‌سازی شهروندان راهکار رویایی با بحران‌ها است
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد