Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@02:57:38 GMT

گوجه فرنگی کیلویی ۱۶ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۴۲۶۲

گوجه فرنگی کیلویی ۱۶ هزار تومان

مشاهدات میدانی حاکی از افزایش قیمت گوجه فرنگی است. افزایش قیمتی که رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی علت آن را خارج شدن گوجه فرنگی از فصل تولید عنوان کرد.

اسدالله کارگر در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که چرا قیمت گوجه فرنگی افزایش یافته و به بیش از ۱۶ هزار تومان رسیده است، گفت: امروز گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه وتره بار به صورت عمده کیلویی ۱۶ هزار تومان بود که با احتساب سود ۳۵ درصدی باید در مغازه‌ها با قیمت هر کیلو حدود ۲۱ هزار تومان فروخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: معمولا پاییز و زمستان فصل تولید گوجه فرنگی نیست و در حال حاضر گوجه فرنگی در مناطق گرم و از جنوب کشور تامین می‌شود. گوجه‌های دور شهری هم وجود ندارد و بنابراین مردم باید به فصل هم توجه کنند.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران افزود: گوجه فرنگی‌ای که از جنوب می‌آید، کرایه حمل و نقل و هزینه‌های جانبی دارد و طبیعتا این هزینه‌ها بر قیمت گوجه فرنگی در بازار اثر گذار است.

وی در پایان اضافه کرد: معمولا افزایش قیمت صیفی‌جات مقطعی است و افزایش و کاهش آن به شرایط آب و هوایی و زمان برداشت بستگی دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: میوه و سبزی گوجه فرنگی هزار تومان گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی

به گزارش قدس آنلاین، «یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری با انتشار تصویری از میزان افزایش قیمت کالاهای اساسی در سرزمین های اشغالی، به کابینه حاکم اعتراض کرد.

وی نوشت: قیمت ها در حال افزایش و طبقه متوسط در حال نابودی است، کابینه هزینه های زیادی را به ما تحمیل می کند و اگر نرود، افزایش قیمت ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی به مهاجرت معکوس صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی دامن زده است. صهیونیست ها که با وعده زندگی بهتر، از کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند، به دروغ بودن وعده های تل آویو پی بردند.

اگرچه آمریکا و بسیاری از پایتخت های غربی تلاش دارند تا با دادن وام و کمک های مالی بلاعوض جلوی فروپاشی اقتصاد رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما از بین رفتن محصولات کشاورزی و تعطیلی صنایع، کاهش درآمدهای حوزه گردشگری و نبود نیروی کار که اغلب مهاجران فلسطینی یا مهاجرانی از دیگر کشورها بودند، به بحران اقتصادی این رژیم دامن زده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد