Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در سی و سومین جلسه شورا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی اظهار داشت: سی و سومین جلسه شورا فردا سه شنبه سی ام آذر ماه با بررسی طرح الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سپس بررسی استفساریه شهردار تهران در خصوص مصوبه دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات و تسهیلات به سالمندان و مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی در شهر تهران در دستور کار قرار خواهد گرفت.
سخنگوی شورا در پایان تاکید کرد که در این جلسه تعدادی پرونده پلاک ثبتی باغات از حیث باغ یا غیر باغ بودن، بررسی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهر آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، مسؤولان و دست‌اندرکاران نشر آموت می‌گویند این‌ناشر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب حضور دارد.

به گفته یوسف علیخانی مدیر نشر آموت، این‌ناشر از زمان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا دوره جدید این رویداد ۲۰ عنوان جدید منتشر کرده که در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6091787 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب