Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@20:12:15 GMT

خرید اقساطی سایپا با فرنام خودرو

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۴۲۸۴

خبرگزاری آریا- یافتن طرح مناسبی برای خرید و فروش اقساطی خودرو این روزها برای خیلی‌ها دغدغه مهمی شده است. برخی دیگر هم بر سر یک چند راهی مانده‌اند که بالاخره از کجا می‌توانند اقساطی و مطمئن خودرو بخرند و البته اسیر کلاهبرداری و شیادی هم نشوند. ما در این مقاله سعی داریم نکات مهمی در این زمینه‌ها برایتان ذکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چرا باید این روزها بیش از پیش مراقب باشیم؟

کمتر از سه ماه تا عید نوروز سال 1401 زمان باقی مانده است و این یعنی داغ شدن بازار خودرو و حتی فروش اقساطی خودرو. نوروزی که پس از دو سال درگیری با کرونا احتمالا بدور از کرونا و محدودیت‌هایش خواهد بود و همین امر مردم را برای جبران مافات و کارهایی که دو سال عقب افتاده بیشتر ترغیب می‌کند. چه بسیار افرادی که حالا فرصتی برای مسافرت‌های عقب افتاده پیدا می‌کنند، چه دید و بازدیدهای مغفول مانده در این دو سال که حالا بناست جبران شود و چه خریدهایی که بناست برای یک نوروز متفاوت پس از دو سال چشم انتظاری انجام شود.

نقطه مشترک تمام این کارها داشتن یک خودروی خوب است و به عبارتی همه این موارد یعنی افزایش تقاضا برای خرید خودرو. از سوی دیگر بالا رفتن تقاضا افزایش عرضه را در پی خواهد داشت.

وقتی در بازاری عرضه و تقاضا زیاد شود، کلاشی و کلاهبرداری هم بالا می‌رود و طبیعتا بازار خودرو هم از این قاعده مستثنا نیست. هرچند که هر ساله شمار زیادی از ماشین‌های دست دوم با عیب و ایرادات پنهان در بازار شب عید به مشتری از همه بی‌خبر فروخته می‌شود، اما بازار متفاوت امسال می‌طلبد که خرید و فروش خودرو با دقت و تمرکز بیشتری انجام شود. چه بهتر که اگر کسی بتواند فروشنده‌ای مطمئن و قابل اعتماد پیدا کند، چه برای منظور فروش اقساطی خودرو و چه برای فروش خودروی دسته دوم. پس اگر آشنایی که بخواهد خودرو بفروشد ندارید، پس باید این روزها بسیار بیشتر از قبل مراقب باشید و البته سعی کنید یک راهکار و طرح مطمئن برای فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو و تولیدات دیگر کارخانه‌ها پیدا کنید.

چرا نباید برای خرید خودرو سراغ فامیل و آشنا برویم؟

مطمئن‌ترین راه برای خرید خودرو، خرید از آشنا است. اگر در بین دوستان و آشنایان خود کسی را دارید که خودرویی باب میل شما دارد و قصد فروش آن را دارد، معطل نکرده و از او بخواهید خودروی خود را به هیچ عنوان به فرد دیگری جز شما نفروشد.

البته اگر حتی یک درصد به آن فرد اطمینان خاطر ندارید بهتر است این راه را کناری نهاده و دنبال دردسر نگردید. چه بسیار افرادی که خودروی دسته دوم از فردی به زعم خودشان آشنا خریدند و با ایراداتی پنهان و نهفته در خودرو مواجه شدند. البته اگر محکم می‌گوییم حتی اگر یک درصد شک دارید سراغ فامیل و آشنا نروید، برای این است که پس از انجام خرید خودرو و آشکار شدن ایراد ماشین زیر پای شما، غالبا مواردی مثل روی در بایستی اجازه پیگیری ایراد و مشکل را به شما نمی‌دهد و ضرری جبران ناپذیر و غیرقابل پیگیری به شما وارد می‌شود.

اما اگر شما بتوانید یک فروشنده مطمئن پیدا کنید که طرح فروش اقساطی خودرو را اجرا می‌کند و البته متعهد و پاسخگو هم هست به نوعی جبران مافات کرده و با اطمینان کامل می‌توانید نسبت به خرید اقدام کنید.

ویژگی‌های یک فروشنده قابل اطمینان برای خرید اقساطی خودرو چیست؟

فروشنده اقساطی خودرو باید پیش از هر شرایطی یک مجموعه با سابقه در بازار خودرو باشد و به خوش نامی در این مورد معروف و مشهور باشد.

جدای از تجربه و سابقه بایستی فروشنده عملکردی شفاف و روراست داشته باشد. خریدار بایستی بتواند سوابق طرح فروش اقساطی خودرو در گذشته را مورد بررسی قرار دهد و نسبت به راستی آزمایی عملکرد فروشنده اقدام کند.

خرید اقساطی سایپا ممکن شد!

پس از مطالعه نکات مهمی درباره خرید اقساطی خودرو  و شرایط یک فروشنده خوب و مطمئن، شاید برای شما سوال پیش بیاید که خودروهای پرطرفدار تولید داخلی را چگونه می‌توان قسطی خریداری کرد؟

این پرسش در حالی مطرح می‌شود که مدت‌هاست طرح فروش اقساطی خودرو از سوی نمایندگی‌های فروش ایران خودرو و سایپا اجرایی نمی‌شود.

اما مجموعه فرنام خودرو به عنوان یک مجموعه با سابقه و خوشنام در بازار خودرو این دغدغه و خواسته مهم را پاسخ گفته و طرح‌های متنوعی برای فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو در نظر گرفته است.

فرنام خودرو تمام نکات ذکر شده برای فروشنده مطمئن خودروی اقساطی را دارا است. این مجموعه با سابقه تجربه در بازار فعالیت دارد و خریداران به راحتی می‌توانند با یک راستی آزمایی ساده عملکرد این شرکت در عمل کردن به تعهدات را جویا شوند.

ضمنا تمامی خودروهایی که فرنام خودرو در طرح فروش اقساطی خودرو به فروش می‌رساند، قاعده تحویل فوری کاملا اجرا می‌شود و خریداران سراسر کشور می‌تواند بلافاصله پس از پرداخت تنها بخشی از قیمت خودرو به عنوان پیش قسط، خودروی دلخواه خود را تحویل بگیرند.

ضمن اینکه فرنام خودرو به ازای دریافت پیش قسط از مشتریان یک سند و مدرک قوی و محکم به خریدار ارائه می‌کند تا خیال او بابت سواری گرفتن از خودرو آسوده باشد.

فرنام خودرو محصولات مختلفی را برای عرضه پیش روی مشتریان قرار داده است. از محصولات تولید داخل ایران خودرو و سایپا تا برخی از خودروهای پرطرفدار خارجی که در ایران تردد دارند. اما موضوع قسمت پایانی مقاله مربوط به فروش اقساطی سایپا است.

هرچند که سایپا سال‌ها است دیگر خودرویی به صورت اقساطی نمی‌فروشد اما خودروهای مختلف این کارخانه توسط فرنام خودرو به صورت اقساطی بفروش می‌رسد.

فرنام خودرو طرح‌های متنوعی برای فروش اقساطی کوییک و فروش اقساطی شاهین در نظر گرفته است. بهرحال این دو خودرو به عنوان جدیدترین محصولات سایپا تماما تولید داخل هستند و طبیعتا با سلیقه مصرف کننده ایرانی نیز همراه و همسو هستند.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت فرنام خودرو با مدل‌ها و محصولات مختلفی که این شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو آماده عرضه کرده آشنا شوند و اطلاعات مهم و کاربردی مربوط به این خودروها را نیز مطالعه کنند. ضمن اینکه کارشناسان متخصص فرنام خودرو آماده هستند تا هرگونه سوال و ابهام مخاطبان را پاسخ گویند.

سایت فرنام خودرو: https://farnamkhodro.com/



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خرید اقساطی سایپا فرنام خودرو طرح فروش اقساطی خودرو اقساطی سایپا ایران خودرو خرید اقساطی فرنام خودرو بازار خودرو خرید خودرو برای فروش برای خرید دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر

اینتر برای خرید زیرکزی به فروش برخی بازیکنانش نیاز دارد

طرفداری | هرتیمی مارکوس تورام را می خواهد، باید بند فسخ 85 میلیون یورویی قرارداد مهاجم فرانسوی با اینتر را فعال کند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، در قرارداد مارکوس تورام با اینتر بند فسخ 85 میلیون یورویی وجود دارد و نراتزوری پیشنهادهای کمتر از این رقم برای او را رد خواهد کرد زیرا قصد حفظ مهاجم 26 ساله خود را دارد. اگر تیمی بند فسخ قرارداد تورام را فعال کند، آنگاه تصمیم نهایی با او خواهد بود. در صورت پاسخ مثبت تورام، اینتر برای جذب یاشوا زیرکزی وارد عمل می شود اما حتی بدون فروش تورام هم نراتزوری این مهاجم 22 ساله را می خواهد. با این حال اینتر قبل از اقدام برای زیرکزی نیاز به فروش دارد.

والنتین کاربونی که به صورت قرضی در مونتزا حضور دارد، یکی از گزینه های اصلی فروش به حساب می آید و قیمت او 30 میلیون یورو تعیین شده است. فیورنتینا پس از رد شدن پیشنهاد 20 میلیون یورویی‌اش در ژانویه همچنان به وینگر 19 ساله آرژانتینی علاقه دارد درحالی که آتالانتا نیز وضعیت او را دنبال می کند. تیم های انگلیسی به ویژه استون ویلا نیز توجه ویژه‌ای به کاربونی دارند.

فیلیپ استانکوویچ، دروازه بان اینتر که در تابستان 2023 به صورت قرضی راهی سمپدوریا شد نیز دیگر گزینه اینتر برای فروش است. امپولی به جذب قرضی پسر دژان علاقه دارد اما مشتریان دست به نقد او در فرانسه هستند.

بولونیا 60 میلیون یورو برای فروش زیرکزی می خواهد و اینتر می تواند با حذف کردن بند بازخرید 12 میلیون یورویی قرارداد جووانی فابیان (قابل فعال سازی در سال 2025)، از بولونیا برای مهاجم هلندی تخفیف بگیرد. این کار باعث می شود روسوبلو بتواند این هافبک 20 ساله را با رقمی بیشتر از 12 میلیون یورو به تیمی مثل آاس رم بفروشد یا اینکه او را حفظ کند. باید دید نراتزوری می تواند با فروش به موقع بازیکنان جوانش پول مورد نیاز برای خرید زیرکزی را فراهم کند یا نه. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو