Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@14:21:40 GMT

دستگیری مسؤول قمار آنلاین در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۴۳۵۷

دستگیری مسؤول قمار آنلاین در اردبیل

آفتاب‌‌نیوز :

علی قهرمان طالع اظهار کرد: در پی رصد فضای سایبری توسط پلیس فتا، کاراگاهان با وب‌سایتی روبه‌رو شدند که گرداننده یا گردانندگان آن اقدام به ایجاد بستری برای قمار آنلاین کرده بودند که بلافاصله پرونده تشکیل و جهت رسیدگی در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های ابتدایی و همچنین انجام اقدامات فنی و تخصصی، افسران پلیس فتا به سرنخ مهمی که نشان‌دهنده کارت بانکی جهت شارژ حساب کاربری افراد در سایت مورد استفاده قرار می‌گرفت، رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجاره کارت بانکی به مجرمان سایبری شراکت در جرم است

رئیس پلیس فتا استان اردبیل ادامه داد: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده و هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم به همراه تجهیزات فنی در شهرستان اردبیل دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد تا با تکمیل پرونده در اختیار قانون قرار گیرد.

قهرمان طالع بیان کرد: کلیه کاربران فضای مجازی باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که قانون کسانی را که کارت‌های بانکی خود را برای دریافت سود به مجرمان سایبری اجاره می‌دهند، شریک جرم تلقی کرده و با آنان برخورد می‌کند، ضمناً عموم مردم می‌توانند گزارشات خود را در خصوص این‌گونه صفحات از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و قسمت مرکز فوریت‌های سایبری و همچنین شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس فتا قمار آنلاین اردبیل پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد

به گزارش جام جم آنلاین، پی‌یر لودهامار، مسؤول عملیات مین‌یابی در سازمان ملل، روز جمعه اعلام کرد که برداشتن حجم عظیمی از آوار، از جمله مهمات منفجر نشده که در اثر جنگ ویرانگر اشغالگران در نوار غزه بر جای مانده است، «ممکن است حدود ۱۴ سال طول بکشد تا پاکسازی شود».

لودهامار طی یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو افزود که جنگ «تقریباً ۳۷ میلیون تُن زباله در منطقه مسکونی پرجمعیت و گسترده بر جای گذاشته است».

وی توضیح داد: «پیش‌بینی می‌شود که برداشتن آوارها، از جمله آوار ساختمان‌های تخریب‌شده، تحت شرایط خاصی ۱۴ سال طول بکشد.»

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که معمولاً حداقل ۱۰ درصد مین‌هایی که پرتاب می‌شوند عمل نمی‌کنند و ضریب خرابی دارند... صحبت از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون در روز است.

جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا پیش از این تاکید کرد که جنگ اسرائیل علیه غزه، شهرهای نوار غزه را در معرض «ویرانی بیشتر از آنچه شهرهای آلمان در طول جنگ جهانی دوم در معرض آن قرار داشتند» قرار داد.

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور