Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از نیواطلس، ال‌جی با اولین ورود خود به عرصه لپ‌تاپ‌های گیمینگ در تلاش است خود را از غول‌های فناوری پرطرفدار مانند دل، لنوو و ایسوس، با ترکیبی از سخت‌افزار ممتاز، طراحی شیک و تمرکز بر عملکرد متمایز کند.

تا به حال، مجموعه لپ‌تاپ‌های بازی UltraGear این شرکت دارای نمایشگر‌ها و بلندگو‌های متمایزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل ۱۷G۹۰Q با اضافه کردن یک ماشین بازی قدرتمند با صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی Full HD LCD با نرخ تازه‌سازی ۳۰۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه و در عین حال که از ۹۹ درصد فضای رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند، این وضعیت را تغییر می‌دهد.

در داخل شاسی آلومینیومی، ترکیبی قدرتمند از پردازنده نسل یازدهم Tiger Lake H و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX ۳۰۸۰ Max-Q قرار گرفته است که با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD (به‌علاوه امکان توسعه حافظه با کارت microSD) پشتیبانی می‌شود.

یک سیستم خنک‌کننده داخلی که شامل یک محفظه بخار است، سیستم را از داغ شدن «حتی زمانی که به محدوده‌های مشخص شده فشار می‌آورد» حفظ می‌کند و نرم‌افزار UltraGear Studio به گیمر‌ها این امکان را می‌دهد تا به شاخص‌های کلیدی عملکرد سیستم توجه داشته باشند و مواردی مانند سرعت ساعت، GPU، نرخ اشتراک حافظه و موارد دیگر در لحظه واقعی تغییر دهند. یک باتری ۹۳ وات ساعتی باید برای چند ساعت بازی کردن دور از پریز دیواری مناسب باشد.  
یک پورت اترنت در پشت برای پایداری اتصال وجود دارد و Wi-Fi 6E نیز برای بازی بدون کابل LG در آن گنجانده شده است
برای انجام بازی‌های بی‌سیم قابل اعتماد، Wi-Fi ۶E گنجانده شده است، اگرچه یک پورت اترنت در پشت آن وجود دارد که بازیکنان ترجیح می‌دهند به آن وصل شوند. لپ‌تاپ UltraGear به عنوان یک ماشین بازی، از صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه RGB استفاده می‌کند که برای هر کلید می‌توان رنگ خاص خود را مشخص کرد. به نظر می‌رسد نور زیر لپ‌تاپ و لوگوی درب درخشان نیز برای آن تعبیه شده است.

ال‌جی در مورد پورت‌های فیزیکی نیز بسیار سخاوتمند عمل کرده است؛ یک پورت یواس‌بی ۴ نسل سه Type-C، یک USB ۳.۲ نسل دو Type-C، دو USB ۳.۲ نسل دو و HDMI. یک سامانه چهار بلندگو با DTS X Ultra وجود دارد که به بازیکنان کمک می‌کند تشخیص دهند صدا‌ها از کدام جهت می‌آیند تا بتوانند از آتش دشمن طفره بروند، هم تیمی‌ها را ردیابی کنند و غیره، یا بازیکنان بتوانند یک جفت هدفون را به خروجی صوتی ۴ قطبی وصل کنند. در نهایت، چت ویدیویی با سایر بازیکنان را می‌توان به لطف یک وب کم ۱۰۸۰P با میکروفون دوگانه انجام داد.

این لپ‌تاپ در ابتدا در ایالات متحده و کره عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتر در مورد این لپ‌تاپ احتمالا در اوایل سال آینده در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ در ماه ژانویه فاش خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لپ تاپ لپ تاپ های گیمینگ ال جی بازی رایانه ای لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود