Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زوانیمیر سولدو در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل مس رفسنجان در ضربات پنالتی گفت: سولدو: قبل از هر چیزی باید به بازیکنانم تبریک بگویم که در ۱۲۰ دقیقه بازی خوبی ارائه و تیم حریف را کنترل کردند. مس موقعیت زیادی روی دروازه ما نداشت ولی ما در نیمه اول یک بار توپ را به تیر دروازه زدیم و در ادامه نیز خوب بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تیم حریف تبریک می‌گویم ولی بازی که پنالتی کشبده می‌شود شانسی می‌‌شود و امروز هم شانس بیشتر به سمت مس بود.

وی درباره نتایج سینوسی تیم تراکتور عنوان کرد: چندین بار است که این سؤال پرسیده می‌شود. تیم ما فصل کار بدنسازی را خوب انجام نداده است. ۸-۷ بازیکن خوب از این تیم جدا شده‌اند و جایگزینی آورده نشده است. علاوه بر این فشردگی مسابقات منجر شده که تراکتور فصل سختی را در پیش داشته باشد. هنوز نتوانسته‌ایم با تیم خوب کار کنیم ولی سعی می‌کنیم بهترین روند را داشته باشیم.

سرمربی تراکتور گفت: واقعا نمی‌توانیم از جوان‌هایی که در تیم هستند انتظار بیشتری داشته باشیم؟ آیا کیفیت آنها همین قدر است؟ نمی‌خواهم به داوری هم کاری داشته باشم. یک پنالتی صددردصد برای ما گرفته نشد و یک صحنه هم موقعیت گل اصلی ما آفساید اعلام شد. ما از دو موقعیت می‌توانستیم به گل برسیم.

سولدو درباره اینکه تیمش در وسط زمین و همچنین پنالتی خوب کار نکرد، اظهار داشت: کار بچه‌‌ها در وسط زمین خوب بود و نمی‌توانم ایرادی بگیرم ولی پنالتی‌ها بستگی به شانس و بخت دارد؛ البته شاید کمی در این بازی پنالتی‌ها کمتر تمرکز داشتیم.جام حذفی فوتبال| مس در ضربات پنالتی‌ تراکتور را حذف کرد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور تبریز تیم فوتبال مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد

یکی از داوران لیگ برتری که اکنون در فوتبال در یک پست و مقام دیگر هم فعالیت می‌کند، سید علی اصغر مومنی است؛ داوری که این فصل دیدارهای حساسی را سوت زد و این هفته نیز در کوبل داوری دیدار تراکتور و استقلال حضور دارد.

سید علی اصغر مومنی که دو سال از شروع فعالیت او به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان چالوس می‌گذرد، روز گذشته تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد و پس از دو سال ریاست هیئت را به شخص دیگری تحویل بدهد.

در دوران حضور او، کلاس‌های مختلف مربیگری فوتبال و فوتسال ایران و آسیا برگزار شد و همچنین در پایان نیم فصل شاهد این بودیم که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، یک شهرستان میزبان دوره دانش افزایی تمامی داوران لیگ برتر بود و این اتفاق به میزبانی هیات فوتبال شهرستان چالوس رقم خورد.

اسماعیل بابائی، دوست مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان چالوس تایید کرد که سید علی اصغر مومنی رئیس هیئت فوتبال این شهرستان از سمت خود استعفا داده و تنها در امر قضاوت به فعالیت خود در فوتبال ادامه خواهد داد.

کد خبر 848412 برچسب‌ها ویژه ورزشی داوری فوتبال

دیگر خبرها

  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم