Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو تیم پرسپولیس و ویستا توربین در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست آن با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی، مهدی شیری، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب ویستا توربین: رضا جبارنژاد، محمدرضا حمدی‌نژاد، حمدالله ابدام، مرتضی حسینی، کمیل ایمانجانی، حسین ابرقویی، رضا شربتی، علی خسرونژاد، حجت اسلامی، علی محمدی و هادی خیری میر.

داور: روح‌الله شریفی

دقیقه ۱۱: ارسالی از سمت راست روی دروازه ویستا توربین صورت گرفت که ضربه سر مهدی عبدی را رضا جبارنژاد مهار کرد.

دقیقه ۲۳: مرتضی حسینی با پاس در عرض درون محوطه جریمه پرسپولیس سعی در ایجاد موقعیت داشت که دفع ناقص علیرضا ابراهیمی توپ را به حمدالله ابدام رساند. در ادامه ضربه ناگهانی این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۳۰: علیرضا ابراهیمی در میانه میدان خطایی انجام داد که با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۳۲: ارسال شجاعی از سمت چپ روی دروازه ویستا توربین با ضربه سر عیسی آل‌کثیر همراه شد که این ضربه جایی در چارچوب نداشت.جام حذفی فوتبال| مس در ضربات پنالتی‌ تراکتور را حذف کرد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی فوتبال ایران ویستا توربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!

بیرو آماده بازگشت به چارچوب دروازه پرسپولیس

طرفداری | پزشک معالج علیرضا بیرانوند از بهبود دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس خبر داد.

پزشک معالج علیرضا بیرانوند در تشریح وضعیت او گفت:

پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

به نقل از فارس، وی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت:

دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید