Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- قربانزاده گفت: فروش و عرضه شرکت هلدینگ خلیج فارس در روز‌های آتی، در جلسه ۳۸۱ اُم هیئت واگذاری به تصویب رسید.

حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی  گفت: در جلسه ۳۸۱ اُم هیئت واگذاری، فروش و عرضه شرکت هلدینگ خلیج فارس در روزهای آتی، به تصویب رسید. این شرکت در قالب ۳ بلوک عرضه خواهد شد که جزئیات آن به زودی اعلام و اطلاعیه عرضه آن نیز هفته آینده منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در سال گذشته هلدینگ خلیج فارس میلیارد‌ها دلار صادرات داشته است، بنابراین به دلیل ارزنده بودن پیش بینی می‌کنیم که رقابت خوبی در خصوص مزایده این شرکت شکل بگیرد. تاکنون نیز مذاکراتی صورت گرفته و مشتریان بالقوه‌ای نیز برای شرکت در این مزایده آماده هستند.

قربانزاده گفت: از دیگر مصوبات هیئت واگذاری می‌توان به تعیین قیمت شرکت‌های مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند اشاره کرد.
عرضه پالایشگاه شازند در بورس، منتظر دستور وزیر اقتصاد

او ادامه داد: در مصوبه هیئت وزیران در تیر ماه ۱۴۰۰ به سازمان خصوصی سازی تکلیف شد که بخشی از سهام شرکت‌ها به صندوق‌های بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی واگذار شود که بخشی از قیمت گذاری آن‌ها در این جلسه انجام شد. به این ترتیب قیمت انتقال سهام مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) برای این مراجع به تصویب رسید.

او گفت: منتظر دستور وزیر اقتصاد برای عرضه پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند در بورس هستیم، تا با ملاحظاتی که در خصوص بازار سرمایه وجود دارد، در فرصت مناسب این عرضه اولیه انجام شود. این پالایشگاه به دلیل پیچیدگی در تکنولوژی و کیفیت بالای بنزین جزء پالایشگاه‌های درجه یک کشور محسوب می شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هلدینگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیر در حاشیه مراسم آئین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: به همه هواداران استقلال این اتفاق تاریخی را تبریک می گویم. ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حافظه هر استقلالی باقی خواهد ماند و به جرأت می‌توانم بگویم پس از قهرمانی استقلال در آسیا در سال ۱۳۷۰ این بهترین اتفاق بوده است. از شخص رئیس جمهور، معاون اول و وزرای ورزش و اقتصاد تشکر می‌کنم که توانستند بعد از این همه مشکلاتی که این دو باشگاه داشتند، این اتفاق خوب را رقم بزنند.

او ادامه داد: از علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس بابت پیشنهاد خرید باشگاه استقلال تشکر می‌کنم و امروز این قرارداد نهایی شد. امیدوارم اتفاقات خوبی را از دو مجموعه استقلال و هلدینگ خلیج فارس شاهد باشیم. خیلی خوشحالم که این اتفاق در دوره مدیریت من افتاده است و مطمئنم این روز در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار می‌ماند.

خطیر در رابطه با تغییرات در باشگاه استقلال گفت: طبیعی است که زمانی که یک مجموعه سهام دار اصلی باشگاه می‌شود بر مبنای علایق خود با افراد جدید کار کند. از الان می گویم که چه باشم چه نباشم از اینکه امروز چنین اتفاقی افتاد بسیار خوشحال هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: باید منتظر ماند و دید دوستانمان در هلدینگ خلیج فارس چه برنامه‌هایی برای اداره باشگاه دارند. مطمئنم که هواداران در آینده اخبار خوبی را خواهند شنید. من نباید ضمانت بدهم که استقلال دیگر مشکل مالی نداشته باشد اما تمام سعی مان را خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن برنامه‌های باشگاه پیش رود.

کد خبر 6087593

دیگر خبرها

  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم