Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه در دوره قبلی مردم استان شاهد تحول در حوزه قضایی بودند تحقق عدالت را خواسته مهم این استان از دستگاه قضایی برشمرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه عصر امروز در بندرعباس از زحمات علی صالحی رئیس کل پیشین دادگستری استان هرمزگان که هم اکنون به عنوان  دادستان عمومی و انقلاب تهران منصوب شده است تجلیل و مجتبی قهرمانی دادستان بندرعباس به عنوان رئیس کل جدید دادگستری هرمزگان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: ما که از نزدیک مسائل را رصد می‌کردیم جدیت را در صالحی دیدیم و حقیقتا از طرف خودم و مردم شریف هرمزگان از ایشان تشکر و قدردانی دارم چرا که کار ایشان در هرمزگان با صدق شروع شد و با صدق نیز پایان یافت و امیدواریم با صدق نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: آنچه که ما می‌خواهیم عدالت و تحقق عدالت در همه ابعاد مختلف است؛ عدالت اجتماعی، اقتصادی، عدالت در حوزه‌های مختلف می‌تواند برای استان مایه خیر و برکت باشد و مجموعه قضایی استان پشتوانه بسیار قوی برای همه دستگاه‌ها در استان هرمزگان است.

عبادی‌زاده بیان کرد: قطعا حفظ و ارتقای وضعیت موجود انتظاری است که از قهرمانی داریم و قطعا ایشان می‌توانند شاخص‌های استان را در بخش‌های مختلف از آنچه هست بیشتر ارتقا دهد.

منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: صالحی ارتباط خوب و موثری با نمایندگان مردم داشتند و ارتقای ایشان نشان دهنده عملکرد خوب و ویژه ایشان بود که باید در پست جدید نیز به وی خداقوت بگوییم.

"حبس‌زدایی" سیاست مهم قوه قضائیه است دستور رئیس قوه قضائیه برای استفاده بیشتر از ظرفیت مجازات جایگزین زندان قوه قضائیه باید از حذف دادسراها در مناطق مرزی و محروم جلوگیری کند

وی افزود: قهرمانی با مسائل و مشکلات استان آشنا هستند و نیاز نیست مدت‌ها زمان صرف آشنایی ایشان با استان شود. 

آرامی بیان کرد: استان هرمزگان استانی است با ویژگی‌های خاص خودش؛ این استان تجاری و اقتصادی است اما شاخص‌های فقر و بیکاری در این استان بالا است از این رو می‌طلبد در حوزه عدالت، مردم داری، مبارزه با فساد و توجه به مسائل اقتصادی بیشتر توجه شود و قوه قضائیه در راستای حل مشکلات اقتصادی استان حرکت کند.

علی صالحی رئیس کل سابق دادگستری هرمزگان و دادستان کنونی تهران نیز گفت: از مردم استان بابت کمی‌ها و کاستی‌ها عذرخواهم و امیدوارم بتوانیم در دیگر سنگرها، خادم ملت ایران باشیم و موفقیت‌ها نیز حاوی این است که همکاران ما با وجود کمبودها، با اقدامات شبانه روزی، یک رضایتمندی خوبی ایجاد کردند و ارتقای شاخص‌ها محصول تلاش این عزیزان است.

مجتبی قهرمانی رئیس‌کل جدید دادگستری هرمزگان نیز اظهار داشت: افتخار می‌کنم در دوره‌ای در دستگاه قضایی خدمت می‌کنم که رئیس قوه قضائیه دارای بیشترین سوابق و تخصص در دستگاه قضا است و تحولات ناشی حضور ایشان گواه بر این مدعا است.

قهرمانی بیان کرد: در دوران پر برکت مدیریت دکتر صالحی با همت ایشان و تلاش همه همکاران و دستگاه‌ها شاهد ارتقای همه جانبه دستگاه قضایی استان بودیم و قطعا این راه ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان ادامه داد: همکاران قضایی ما در سراسر کشور امروز بیش از هر زمانی در تنگنای معیشتی قرار دارند و نجابت آنها مانع از هرگونه ابراز نیاز است لکن همانگونه که مسئولان قضایی پیگیر هستند از دولت و مجلس می‌خواهیم همکاران ما را در یابند؛ کار در دستگاه قضایی شبانه روزی است و همکاران ما به عنوان کشیک در شب‌ها هم سر کار هستند و بسیاری از همکاران حتی توان استفاده از مرخصی استحقاقی خود را نیز ندارند.

به گزارش تسنیم مجتبی قهرمانی با حکم رئیس قوه قضائیه به عنوان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان منصوب شده است.

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان استان هرمزگان دستگاه قضایی قوه قضائیه رئیس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب ، در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آیه قرآنی «الَّذِينَ إِنْ مَكَّنَّاهُمْ فِي الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَ آتَوُا الزَّكَاةَ وَ أَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَوْا عَنِ الْمُنْكَرِ وَ لِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ»، اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی وقتی تمکن پیدا می کند چهار مأموریت عمده خواهد داشت که دو مأموریت نخست اقامه نماز و پرداخت زکات است.

وی با بیان این که"امر به معروف و نهی از منکر" از دیگر ماموریت‌های نظام مقدس اسلامی است، ادامه داد: در این دوره اخیر از کسانی که در خط مقدم این دو فریضه الهی قرار گرفته، سردار رادان است. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: باید تمامی دستگاه ها در کنار هم قرار بگیرند و در نهایت حمایت قاطعانه پلیس است که به آمران به معروف و ناهیان از منکر دلگرمی می دهد.

 امام جمعه اهواز با اشاره به پای کار بودن فراجا خوزستان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و دیگر اشخاص، گفت: باحضور مجدد سردار رادان، روح جدیدی دمیده شد که آثار و برکات آن در کل کشور دیده می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌