Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰۰۰ میلیارد تومانی پروژه با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد تحاری-صنعتی و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد ماکو کلنگ‌زنی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عملیات اجرایی احداث  فاز دوم کارخانه تولید سیمان ظرفیت تولید  900 تن در روز و با سرمایه گذاری 6000 میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی250 نفر بصورت مستقیم و یکهزار نفر بصورت غیر مستقیم و احداث شهرک گلخانه ای 25 هکتاری با سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی 150 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر به صورت غیر مستقیم با حضور سعید محمد در منطقه آزاد ماکو آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این طرح در زمینی به مساحت 25 هکتار (فاز اول و 50 هکتار فاز دوم) در اراضی روستای قلیش لانمیش احداث می شود که فضای گلخانه ای آن 14 هکتار در فاز اول و 30 هکتار در فاز دوم خواهد بود.

مشاور رئیس جمهور همچنین مدرسه 8 کلاسه احداثی سازمان منطقه آزاد ماکو در روستای قیرکندی پلدشت را افتتاح کرد. این مدرسه در روستای قیرکندی در زمینی به مساحت 2400 متر مربع و در سه طبقه هر طبقه 370 متر مربع با اعتبار 61 میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد ماکو احداث شد. 

محمد در ادامه به اتفاق ‌مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نماینده ماکو،‌ چالدران، شوط و پلدشت و جمعی از مسئولین منطقه از کارخانه در حال احداث تولید ترانسفورماتور ‌بازدید کرد.

این واحد تولیدی در کنار سوله های 44 هزار متر مربعی،‌ شامل یکهزارو 500 متر تونل تاسیسات زیرزمینی است که پس از راه اندازی برای 400 نفر اشتغال ایجاد می کند. برای این پروژه 5 هزارو 500 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و ظرفیت تولید آن 48 هزار عدد در سال خواهد بود.
سعید محمد در ادامه از کارخانه فراوری سنگ (معدن جویان سنگاب) بازدید کرد. این واحد تولیدی با سرمایه گذاری 750 میلیارد ریالی بخش خصوصی بعد از اتمام فاز نهایی برای 100 نفر اشتغالزایی مستقیم و 500 نفر اشتغالزایی غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ،خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان در آیین کلنگ زنی نهضت ملی مسکن شهر گهرو گفت: این پروژه در ۶۷ پلاک و در ۱۳۴ واحد احداث خواهد شد.

باقری بیان کرد: شهر گهرو در شهرستان کیار واقع شده و از شهرهایی است؛ که در آن کمبود زمین نداریم. مساحت کل سایتی که به پروژه نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است ۱۴ هکتار است که این ۱۳۴ واحد به مساحت ۱۲۹۰۰ متر مربع در فاز اول ۵ هکتاری از سایت یاد شده ساخته خواهد شد و در حال حاضر در مرحله اول تمام کسانی که واجد شرایط بودند، پوشش داده است.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت در همین سایت قرار دارند که پس از انجام قرعه کشی، زمین به آنها جهت ساخت واحدهای خود واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر گهرو در راستای مردمی سازی بیشتر در قالب گروه‌های ساخت دو نفره ساخته خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901291

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد