Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از اعلام نشدن خطا به سود پرسپولیس در دقیقه 35 دیدار با ویستاتوربین یحیی گل محمدی به داور اعتراض کرد که این موضوع با تذکر ر‌وح‌الله شریفی به وی همراه شد.

* محمد شریفی با به ثمر رساندن گل اول پرسپولیس در دقیقه 63 برای اولین بار از زمان حضورش در این تیم موفق به گلزنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پس از به ثمر رسیدن گل سیامک نعمتی، برخی بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ویستاتوربین به سمت کمک داور اول بازی رفته و به شدت به وی اعتراض کردند. 

* شدت بارش باران سبب شد یحیی گل‌محمدی پس از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس به روی نیمکت این تیم برود و حمید مطهری از کنار زمین تدابیر تاکتیکی را به سرخ پوشان انتقال بدهد.

* پس از ورود امید عالیشاه به زمین، سیامک نعمتی بازوبند کاپیتانی را به وی تحویل داد.

* پس از اینکه عیسی آل کثیر گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد، یکی از بازیکنان تیم ویستاتوربین که اعتقاد داشت باید قبل از گل خطای میلاد سرلک اعلام شود با کنایه به محمد راهی، کمک داور اول بازی گفت «دستت درد نکند»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ویستاتوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند علیرضا بیرانوند ار بازی جام حذفی سرخ‌ها را همراهی می‌کند اما غیبت این گلر طولانی‌تر شد.

بیرانوند بعد از اینکه بازی با گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت را از دست داد این هفته گچ دست خود را باز کرد اما نتوانست شرایط همراهی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را به دست بیاورد.

بیرو در روز بازی سرخ‌پوشان ویدیویی از تمرینات اختصاصی خود برای تقویت مچ دستش منتشر کرد. کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنند بیرانوند را به دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر برسانند.

دیگر خبرها

  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!