Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@23:04:59 GMT

عیسی آل کثیر گل میلاد سرلک را تصاحب کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۴۹۳۸

عیسی آل کثیر گل میلاد سرلک را تصاحب کرد

در صحنه گل سوم پرسپولیس به ویستا توربین در دقیقه ۷۸ میلاد سرلک روی تیزچنگی خود توپ را از دروازه بان و مدافع تیم ویستا توربین عبور داد و آن را به سمت دروازه فرستاد.

به گزارش طرفداری، در حالی که توپ در آستانه عبور از خط دروازه بود، عیسی آل کثیر سراسیمه خود را رساند و توپی که در آستانه عبور قطعی از خط دروازه بود را محکم به تور کوبید تا گل به نام خودش ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در این صحنه ضربه میلاد سرلک آرام بود و عیسی آل کثیر برای قطعی کردن گل سمت آن می رفت، شاید این حرکت صاحب قابل توجیه شدن بود و می شد گفت در آن صحنه آل کثیر برای قطعی شدن احتمال گل شدن توپ چنین به توپ ضربه زده است اما کسانی که فوتبال را از تلویزیون دیدند، اطمینان قطعی دارند حرکت سرلک و ضربه اش به طور قطع گل می شد.

به هر حال آل کثیر با زدن یک گل و ارسال یک پاس خوب و انجام بازی شایسته در بازی آسان پرسپولیس برابر تیم فوتبال ویستا توربین یکی از بهترین بازیکنان میدان بوده است.

 

بیشتر بخوانید:

گل عیسی آل کثیر به ویستا توربین (پرسپولیس ۳-۰ ویستا توربین)

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ویستا توربین عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت

آفتاب‌‌نیوز :

حیدر سلیمانی به قضاوت موعود بنیادی‌فر در بازی تیم‌های پرسپولیس و نساجی که با برتری دو بر یک شاگردان اوسمار همراه شد، اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین صحنه این دیدار به اخراج سروش رفیعی باز می‌گردد که این اخراج صحیح بود.

وی ادامه داد: در صحنه اول این بازیکن پرسپولیس با بی‌پروایی و به دلیل بی احتیاطی استوک خود را روی پای حریف گذاشت که کارت زرد درست بود، حتی اگر پا را کمی بالاتر می‌گذاشت داور می‌توانست او را به صورت مستقیم از زمین بازی اخراج کند. در صحنه دوم نیز رفیعی به خاطر جلوگیری از حمله موثر حریف مستحق کارت زرد بود و در مجموع اخراج او صحیح بود.

کارشناس داوری کشورمان در مورد صحنه‌ای که پرسپولیس به گل دوم و برتری خود دست یافت، گفت: در این صحنه بازیکنان نساجی اعتقاد داشتند قبل از این گل خطایی صورت گرفته که اینطور نبود و برخوردی که صورت گرفت در اثر یک جدال هوایی و طبیعی در جریان بازی بود.

سلیمانی در خصوص صحنه‌ای که توپ به دست مدافع نساجی خورد، تاکید کرد: عبدالکریم حسن در محوطه جریمه نساجی با سر توپ را زد که به دست مدافع نساجی برخورد کرد، اما به دلیل آنکه دست در امتداد بدن بود خطایی صورت نگرفته و بهترین تصمیم ادامه بازی بود که داور هم همین تصمیم را گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد